• LCroft

Vita hem del 5

Vad har ni för lampor i badrummet? Ska ha 2 vägglampor på varsin sida om spegeln men jag har idétorka till max. Vill gärna se era så jag blir inspirerad igen

• LCroft
    Enji skrev 2007-08-30 17:26:05 följande:
    Jag kan ta en bild på den till dig.. jag tycker den är jättefin
    Tack snälla, den ser jättefin ut det lilla man ser på ena bilden
  • LCroft
    Enji skrev 2007-08-30 18:11:47 följande:
    For you  Fläkten!
    Tack  Den är helt underbar och skulle vara perfekt här hos oss! Vi har bara 50 cm:s spis och fläkt så det får inte vara nån stor sak.
  • LCroft
    Enji skrev 2007-08-30 18:18:51 följande:
    Tyvärr är det en stor sak.. närmare bestämt 1,30m  men jag är såå nöjd med den!
    Fast den borde ju kunna gå att endera göra eller få i mindre storlek? Eller då kanske den mister sin charm? Måste diskutera med köksgubben och mannen
  • LCroft
    Enji skrev 2007-08-30 18:26:15 följande:
    Ja, tror knappt den finns i andra storlekar.. eller ja, vi fråga i och för sig aldrig. Tror absolut den kan vara fin mindre också. Kan man göra den själv är det ju jättebehändigt och betydligt billigare. Du får ta ett snack med gubbarna helt enkelt..
    Får ta och prata med dem. Hade ju varit bra om den funnits klart i rätt storlek iofs.
    Mannen kommer att bli så glad Badrummet är en enda röra och nu vill jag ha honom att göra en ny fläkt till mig
  • LCroft

Frågar igen, envis som jag är Vad har ni för lampor i badrummen? Har idétorka och behöver inspiration! Ska ha 2 lampor på varsin sida om spegeln, men har ingen aning om hurudana. Snälla visa mig era fina

• LCroft

JeaJea: Kul att du visar upp fler söta vita hemmare  

gemelli: Stackare! Hoppas det löser sig för dig!

malins: Så fina ni var.

juliah: Så tråkigt!

Sen var det en hel del till men det kommer jag inte ihåg....

• LCroft

Jättefin häst mimmamum!

Mhow: Stackare det låter inte alls kul.

Adamama: Spännande! Håll oss underrättade. Har inga bra ideér att komma med tyvärr.

• LCroft

Massor ni har skrivit!

Salmiak det ser jättefint ut! Överös oss med bilder du bara

Bea: Kan inte annat än säga AMEN! Dessutom tror jag att fast jag älskar hösten så är det ändå lite "deppigt" en lång mörk årstid framför oss innan vintern kommer och det gör att man blir lite rastlös och inget är bra. Känns ändå skönt på ett sätt att höra att andra tänker i samma banor som en själv, man är inte ensam och knäpp

Svar på tråden Vita hem del 5