Vita hem del 5
Skulle buda som bara den om det fanns här hos mig
Skulle buda som bara den om det fanns här hos mig
Salmiak - Nu har du pysslat så fint igen!
Natti natti här med!
Andra dagen på jobbet här och jag har blivit bokad in på kurs inne i stan...blev inte direkt ledsen för den börjar kl 13 och slutar 17 så jag kan få några värdefulla minuter till shopping På programmet står bl.a Bruka - köpa lite mer tyg till en stolskudde, kolla om vita barnpostlådan kommit in och ev hitta en höstjacka till mig. Hoppas hoppas... Synd bara att plånboken är så tunn just nu ;-(
Nu ska jag läsa vad ni andra ska göra.
Fotograf K - Hoppas verkligen allt går bra idag för er, att ni träffar trevliga människor och blir bra bemötta! Att op går snabbt och smärtfritt!
Juliah - Så roligt att du bloggar nu, ser fram emot dina inlägg!
Gemelli - Har du ngn ny i tankarna som du vet skulle vara intressant att anställa? Mår du bra nu? Fin fina sängkläder du visade igår!
Mimmi - Ert badrum låter underbart, tror speciallösningar är just de man ska ha i lagom mängd annars blir de så slätstruket och tråkigt!
Juliah- Tack- ska bli roligt! Var du inne på stora Åhlens förrästen? Jag funderar på en halvlång mysigt enkel och varm sak... Hur ser din ut? Är du nöjd?
VSM - Jag är inte heller ngn ampelentusiast tyvärr...men samma höjd i så fall och olika fönster Jag föredrar hängande lyktor i fönstret till hösten...
Karamellfabriken - Vitt mellan dörrarna helt klart - Vad fina de var! Jag planerar att inkorporera en son dörr med fönster hemma hos oss också
Gemelli- Jag har ett spjälskydd i helvitt och har varit nöjd med det. Men när och om(hoppas) vi får ett till barn så vill jag nog ha flera! Vad skönt att du har många att välja bland!
Salmiak - Köp Corsodyl gel 1% på Apoteket och använd ny tandborste och gnugga gnugga runt tanden så att du kommer ned i fickan mellan tandköttet och tanden då brukar det lugna ner sig efter några dagar. Hoppas du får tid snart så du slipper den! Sitter den i över el underkäke?