Vita hem del 5
Smajla du ska inte ha dåligt självförtroende, söt som socker är du ju!
Smajla du ska inte ha dåligt självförtroende, söt som socker är du ju!
Nu lag jag in en bild av trollmor i mitt galleri Fegar ur och vågar inte sätta bild här
Smajla jag fick ångest och tog bort den Men nu är den tillbaka en liten stund.
Mettan: Helt vanlig permanent
Godmorgon!
Fick se några nya bilder på några, så söta allihopa
Nåt som man är bra på.... har haft en stund på mig att fundera, jag är bra med hästar, men hinner inte varken rida eller jobba från marken med hästar just nu. Sen finns det väl en hel massa som man är halvbra på Svårt att skryta på sig själv
emmasa: Sånt är inte kul, känns som hjärtat skulle slitas ur kroppen på en. Men oftast så är det precis som du själv sa, när man väl gått så slutar de och sätter sig och leker. Om du tycker att det känns jättejobbigt kan du ju alltid ringa dit och fråga hur det är nu. Brukar åtminstone kännas bättre för en själv då
Jag längtar tills jag kan städa ordentligt. Att vara pedant och bo i ett kaos är fruktansvärt. Känner att jag har nerverna utanpå. Så irriterad, speciellt på mannen, den stackaren fick sig en fräsning redan idag, han och Nico ska till Vasa och se på hockey och eftersom jag tycker synd om mig själv som ska vara hemma och se på detta kaos så kunde jag inte hålla mig. Vill tröstshoppa!