Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
Oj varför vart det inga mellanrum?
MariaV: Tack Ser inte bilden?
Tack, tog fem röda bara, skönt eftersom mina andra projekt verkar vara på livstid!
NR- zink låter fint! Var hittar du sådana hjärtan? Såg du i min blogg hemma hos Lena? Hon hade zinkhjärta från Skarp med texten puss, så fint!
MariaV, annonsen fanns inte, vill ju se!
Salmiak, nu bjöd jag precis på en av dina kuddar!
Salmiak,
nu bjöd jag just på din tygpåse, så söt, perfekt att ha till dotterns rum, hoppas jag vinner!
mimmamum
Guuud så fina korgarna blev, den idén med tagsen kommer jag nog stjäla av dig... *förlåt*
Så fint och så enkelt, måste bara införskaffa lite nya korgar också. :) Sen ska här tillverkas tags till alla möjliga korgar, tänkte till dotterns leksaker också t ex dockkläder, sångkort och annat smått och gott som förvaras i korgar i hennes rum...
nublu:
lcroft: Vad fint!!!!!
Salmiak: Stackare! Åååh så frustrerande Men se det som så, du fick lite motion
mimmamum: Oj vad fina. Jag gillar också den stilen!!! Jag vet att ni pratat om det tidigare - men vill någon vara snäll och inboxa hur och var man laddar ner fonten???
mairav: ser framemot bilder!
Pust, nu har jag suttit och tittat på en dvd och försökt lära mig teckenspråk. Totalt finns det över 400 tecken jag ska försöka lära mig så fort som möjligt. Läste lite under studietiden men det var så lite och så länge sedan så det minns jag nästan ingenting av Nu behöver jag det i jobbet! Men det går förvånansvärt lätt Logiskt, enkelt och tydligt! Och det gillar jag
Men nu ser ögonen i kors och händerna domnar