Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 5

Mimmamum - har du skickat min hjärtan än?

• lasseliten

Jaaaa, våra SMEG-grejer till köket kommer i nästa vecka...Nu kan vi snart fixa klart köket ju!!!

• lasseliten

funderade nämligen på om jag skulle beställa en häst också av dig....åh, jag shoppar så mycket i bland....men den var ju såååå fin!

• lasseliten

Äntligen rast för dig Mimmi...helt galet att inte hinna sitta ner i några minuter...måste vara chockartat att börja jobba igen...jfs sitter man ju inte ner sååå mycket som mammaledig heller...iaf inte till mitt yrväder....

• lasseliten

Adamama - hm, jag ska fundera lite men spontant känns det som att rostfritt skulle bli bäst att göra listen av. Köra samma material. Förstod inte riktigt hur du menade med sluttande list...Åh, det är så drygt när det inte blir som man riktigt tänkt sig. Och oftast har man ju lagt ner mycket tid och kraft att försöka komma på de absolut bästa lösningarna...

Hur är det med känningarna?

• lasseliten

God kväll!

Har också fått en släng av rensningsmani....men har jfs aldrig gillat att ha en massa prylar runt mig....svärmor undrade (när vi bodde 3 st i tvåan) var vi hade alla saker...jag (valde) att inte ta det som en pik, utan en komplimang...

Ser att ni diskuterar Tolix. Älskar de stolarna också...de poppar upp lite överallt just nu. Juliah fick hejda mig från att köpa dem till matrummet....blir nog senare till kontoret (när vi får råd)

• lasseliten

tack för tipset Bea...ska kolla in, så fort jag ska ta en tur till Örebro. och du, det är klart barnen ska ha en varsin mini-kånken. min son har en, och den är skitsöt...finns tom. sittunderlag i ryggan...det kan du berätta för mannen!

• lasseliten

Mimmi - där ser man...ännu en sak vi båda gillar

• lasseliten

God morgon! Mimmi - jag skulle ta radion...tycker att det känns lite roligare att köpa (men köp vippen senare) Karamellfabriken - vi har en obh White pearl, den är heeelt ok. fast jag har jfs dålig koll, dricker väääldigt sällan kaffe.

Svar på tråden Vita hem del 5