Inlägg från: Snowgirl |Visa alla inlägg
  • Snowgirl

Vita hem del 5

Hej tjejer!
    Behöver brådskande tips om var man kan hitta fina strömbrytare?!? Vi håller på att renovera badrummet och behöver en dubbelknapp och en enkelknapp.
    Hoppas verkligen att jag får något bra tips , för jag kan verkligen inte hitta någon fin alls i den stad där jag bor !

• Snowgirl

Juliah
    Å, tack....och jag som ska iväg till IKEA i Helsingborg idag med min pappa, ska försökka övertala honom att åka inom Bauhaus när vi ändå är i närheten .
    Någon mer något mer förslag?

• Snowgirl

therre
    Nej, nej nej . Förslag på strömbrytare som jag skrev och frågade om innan.

• Snowgirl

Juliah
    Jag måste bara fråga dig vad det är för färg som ni har målat era träväggar och trägolv med?

• Snowgirl

karamellfabriken
    Å nej, är det de , köppte en sådann igår i en lampaffär här hemma, som jag ska lämna tillbaka ....tycker att de är för klumpiga och ser för plastiga ut .
    Var det dem du menade också Juliah?
    Ingen annan som har något annat förslag? Vet att jag såg i någon inredningstidning för ett tag sedan en helsida på urfina strömbrytare, men som inredningstokig som man är så har man ju en hel del tidningar ...och vilken tidning det var har jag ingen aning om.

• Snowgirl

mimmamum
    Tyvärr också samma där som jag skrev om , vad jag kan se så är det bara de de har.
    Tack ändå .

• Snowgirl

Juliah
    vet du om det är dem du menade också...alltså Eljo´s Renova?

Svar på tråden Vita hem del 5