Vem tycker DU är världens vackraste/sexigaste kvinna?
Spinner vidare på Linda Rosingtråden, vart lite nyfiken på vem ni anser är världens vackraste/sexigaste kvinna!
Själv tycker jag att Adriana Lima. Sjukt snygg kvinna det där! :p
Spinner vidare på Linda Rosingtråden, vart lite nyfiken på vem ni anser är världens vackraste/sexigaste kvinna!
Själv tycker jag att Adriana Lima. Sjukt snygg kvinna det där! :p
angelina jolie - innan hon vart skelettsmal och sen tycker jag peta wilson är döläcker!
Nicole, sångerskan i PCD är såå vacker och sexig. Hon ser ut som jag önskade att jag skulle se ut när jag var liten, som en orientalisk prinsessa. Tyvärr ser jag inte ut så idag...
Och Linda Rosing? Ehhh, exakt var är hon snygg eller sexig nånstans?
Håller med om Nicole i PCD, det finns ju massor av vackra tjejer...bla Jessica Alba, Hon den där indiska skådespelerskan med ljusa ögon som jag ej vet namnet på, Izabella Scorupco, Angelina Jolie innan hon blev ihop med Pitten, Petra Nemcova mfl..
Jennifer Lopez!
Tessa Fowler. Otroligt vacker kvinna som dessutom verkar ha en fantastiskt rolig personlighet.
Angelina Jolie.
Vackrast: Kim Matula ( mest känd som Hope i serien Glamour).
Sexigast: Lana Parrilla (Regina i Once upon a time).
Jag tycker att Priscilla Presley ser otroligt bra ut nu, hon har förstås mycket botox eller liknande i ansiktet men jag tycker det är snyggt att inte vara ''naturlig''. En klar stilförebild för mig. :)
Det finns bara en ABBI SECRAA
Det finns bara en ABBI SECRAA
Kristen Wiig
Emmylou Harris som ung, Audrey Hepburn, Gaia Girace.
Charmigaste utseende: Rachel Mc Adams,
Utstrålning äldre kvinna: Charlotte Rampling
Emmylou Harris som ung, Audrey Hepburn, Gaia Girace.
Charmigaste utseende: Rachel Mc Adams,
Utstrålning äldre kvinna: Charlotte Rampling
Charlize Theron och Jennifer Connely
och oitnb skådisen laura prepon
Min fru!
abbi secraa är värdens vackraste kvinna tycker jag.
Om man bortser från att hon verkar knepig och jobbig, Tyckte jag Amber Heard var det vackraste kvinna jag sett på länge i början när hon kom fram.
Annars Angelina Jolie och Isabella Scorupco. Tyra Banks är en annan supersnygg.