• NOFX

Grand Theft Auto-Torskar??

Är det fler än jag som är helt sålda på GTA spelen?
    ja tycker helt klart det e dt bästa spelet som nånsin gjorts ALLA kategorier!
    det är ju så jävla komplett, har ju allt o ja bara älskar miljön o spelmotorn o storleken på spelet o alla variationer man kan välja mellan..o man kan spela uppdrag lr om man ba vill ta sig en tur på ett fordon..eller kanske får en killing frenzy o bara vill mangla ner o misshandla gangstrar lr poliser=)
    väntar med spänning o entusiasm till i November när dom släpper dt nya GTA spelet, ojojoj då blir det många o långa sena nätter framför PS3:an=)
    nån mer som känner som jag för detta underbara spel?

• Svar på tråden Grand Theft Auto-Torskar??
  • Stormwall

GTA gör sig bäst på PC :) Bra spel, 3:an när den kom var grym som satan. De andra har hållit bra klass också men det känns som San Andreas blev lite för stort för mig. Vill ha riktig mp på det, det är då GTA är som bäst. Brukade ju vara skitskoj att lana GTA back in the day

• NOFX
    Lepus skrev 2007-08-12 19:54:43 följande:
    Sorry, jag var lite otydlig =)RTS = Real Time Strategy. Exempel: Starcraft, Command & ConquerFPS = First Person Shooter. Exempel: Quake, Half-Life
    ok, då e jag med=)
    ja det e skojiga spel det oxå...men känns som att det gått lite ur tiden faktiskt=(
  • NOFX
    KungDavid skrev 2007-08-12 20:59:55 följande:
    Jag håller med... Jag diggar GTA stenhårt. Har lirat alla... LÄNGTAR till nästa. men jag har inget PS3... Får la hoppas d kommer till PC...Även om d inte e riktigt samma känsla på GTA till PC.D bästa tror jag är Vice City, med San Andreas tätt efter.
    nee, dt e ju inte riktigt samma sak..men det e ju kul hur som helst, men jag själv föredrar faktiskt att lira på konsol=)
    asså Vice City va ju först, så där har man ju lite nostalgikänsla när man spelar...o jag älskar Miami Vice,Scarface o allt som hör 80-talet till så man blir ju kraftigt lyrisk när man slår på det=)o för att inte snacka om musiken hehe...
    Men San Andreas e ju större och NYARE, så ja tycker nog det e lite roligare...man har lixom inte spelat runt det 20ggr(utan typ 4 tror jag)
    men man längtar ju till November när det släpps=)
  • NOFX
    Punchrullen skrev 2007-08-13 00:18:06 följande:
    Hörde att Gta 4 inte kommer förrän nästa år.Man får väl hålla sig till san andreas ett tag till.
    VAA!? det ska ju komma i November!!
  • NOFX
    Perlan skrev 2007-08-13 09:04:53 följande:
    Det var väl lite för bra att hoppas på att dom skulle lyckas hålla releasedatumet...men man får väl vara glad att det kommer överhuvudtaget antar jag. :)Måste investeras i en bra TV bara så man kan njuta av spelet högupplöst.
    aaah 42 tummare HD självklart=)
    klart dom måste lyckas hålla datumet...det e för stort för att dom ska kunna tjabbla me det!!
    jag ska absolut stå utanför när dom öppnar GAME här i stan den morgonen=)
  • NOFX
    Bajen81 skrev 2007-08-13 09:49:30 följande:
    men 4:an ser grymt fin ut. lätt ett par timmar om dagen som kommer att gå bort där :P
    hahaha, aah MINST!!
  • NOFX
    Stormwall skrev 2007-08-13 10:05:44 följande:
    GTA gör sig bäst på PC :) Bra spel, 3:an när den kom var grym som satan. De andra har hållit bra klass också men det känns som San Andreas blev lite för stort för mig. Vill ha riktig mp på det, det är då GTA är som bäst. Brukade ju vara skitskoj att lana GTA back in the day
    hehe aah LAN e sjysst...men ja gillar o köra uppdragen...o det e absolut inte för stort, det e ju det som e kul ju...då känner man sig lite speciell när man lär sig hitta i världen utan att glo på kartan=)
    men det skulle va JÄÄÄVLIGT nice om man kunde lira 2st SAMTIDIGT med splitscreen, o lira uppdrag o hjälpa varandra...fett som fan=)
  • Stormwall

Ja splitscreen och det hade ju ägt... 2 player läget i San Andreas är ju ingen höjdare precis!

• NOFX
    Stormwall skrev 2007-08-13 18:16:12 följande:
    Ja splitscreen och det hade ju ägt... 2 player läget i San Andreas är ju ingen höjdare precis!
    hehe, nee inte direkt...man ska spela på samma skärm o det e ju inte ens sjysst tänkt lr gjort=(
  • SilverSmoke

Jag har lyckats spela alla GTA spelen och min favorit är ju helt klart GTA- San Andreas

Svar på tråden Grand Theft Auto-Torskar??