Inlägg från: Eros Light Love |Visa alla inlägg
  • Eros Light Love

Grand Theft Auto-Torskar??

Självklart är man GTA torsk. Var flera år sedan jag spelade GTA San Andreas. Kom till ett uppdrag jag inte klarade efter åtskilliga försök så jag fick nog.
    Skulle sätta igång här i veckan och spela om allt från början. Laddad som ett as satte jag i skivan och började spela. Det tog inte lång tid tills jag förstod att den lilla repan på skivan hade förstört mitt spel. Rasande bröt jag skivan i två delar och måste nu köpa ett nytt....Argh*

• Eros Light Love

San Andreas är förövrigt det bästa spelet i serien, har dock aldrig spelat Vice City, men jag har svårt att tro att jag skulle gilla den bättre.

• Eros Light Love
    NOFX skrev 2007-08-15 09:27:08 följande:
    Eros Light Love skrev 2007-08-15 02:55:15 följande:
    det e ju en smaksak=)hehe, vilket uppdrag var det du inte fixade da??själv hade jag faktiskt mest problem o har mest problem med varje gång ja kör det, dt där uppdraget man får av snubben i "modell-plans"affären..när man står på taket o skjuter sönder modell-bombplan som den onde "Berkley" skickar för att bomba "RC:s" telemaster=)så innihelvet jävla mkt problem ja har när ja ska klara det asså hehe, lika drygt varje gång=)ja skulle nog fan oxå bli oxtokig,fast på mig själv,om ja hade en repa i min skiva;)
    Modellplansuppdraget var hyffsat svårt, klarade det på två försök. Det uppdraget jag inte orkade med var inte långt efter det uppdraget. Man skulle flyga in i olika "cirklar" i luften eller något liknande. Blev galen efter runt tio försök.
    Det är lite konstigt ibland med GTA spelen, uppdragen skiftar så in i norden mycket i svårighetsgrad. Varför gör dom så?
  • Eros Light Love
    Weirdboy skrev 2007-08-15 10:04:27 följande:
    Det e också riktigt najs å få ut lite agritioner å bara köra omkring å vara sådär våldsam. Hehe..
    Eller köra något fusk och få alla vapen, hitta någon byggnad med ett bra läge för att sedan skjuta folk med snipern, kasta granater på bilar som kommer förbi, skapa ett allmänt kaos helt enkelt. Fortsätta tills militären kommer och börja skjuta ner helikoptrarna med rocket launchern.
    Hehe....
  • Eros Light Love
    NOFX skrev 2007-08-15 18:41:25 följande:
    Eros Light Love skrev 2007-08-15 17:31:23 följande:
    hehe, du måste mena uppdraget du får på den gamla övergivna flygplatsen i "sista världen" som du kan köpa(Abandon Airstrip), där du ska lära dig manövrera flygplan o helikopter???jaa, dt skiftar som satan, men det e rätt kul tycker jag=)
    Det var flera år sedan jag spelade det, men det kan mycket väl stämma att det är det uppdraget.
    Kul och kul, jag skulle vilja säga att det är mer irriterande, haha. Jag menar spelen är så pass stora att svårighetsgraden inte behöver vara så hög, man har liksom fullt upp med att komma framåt eller hur jag ska uttrycka mig.
  • Eros Light Love
    Weirdboy skrev 2007-08-16 06:39:59 följande:
    Ha ha... Erasmus Så då e du en country dude nu?? Själv så hade jag den radiokanalen med lugna melodier när jag körde med en bil lugnt å harmoniskt samtidigt som jag körde över folk. Hehe..
    Finns inget bättre än att glida runt på en båge i solnedgången med "Today was a good day" med Ice Cube på hiphopkanalen ;)
  • Eros Light Love
    Stormwall skrev 2007-08-19 22:48:20 följande:
    VC äger skön känsla rakt igenom. Men en fråga om SA nu... hur gör man för att råna affärerna? Typ som pizza stället? Det ska väl gå? Hur gör man? Och en till när jag ändå är igång. Man ska ju kunna råna hus också har jag för mig? Vad jag förstår behöver du en lätt lastbil av någon sort och ska man kunna hitta hus att gå in i? Mycket sånt jag aldrig förstått, stoppade in SA i PS2 idag och tänkte lira vid behov... tyvärr är min TV PAL och stöder inte NTSC då spelet är "utländskt" så jag lirar svartvitt ^^ Lite svårt ibland det där :)
    Kan man råna affärer?
    Inbrott kan du göra, men då måste du hitta en speciell lastbil som du säger.
Svar på tråden Grand Theft Auto-Torskar??