essarf skrev 2007-08-12 10:24:55 följande:
Jo, faktiskt. Jag har lirat dem en hel del. Inte alla dock, GTA när det kom var helt underbart. De senare GTA spelen är ju inte sämre. Hela idéen och spelmotorn är ju så perfekt att man blir besviken på de små detaljerna man skulle vilja styra. T.ex. att poliserna är så korkade och att man måste välja spelenhet för att få det bästa ur de två världarna - jag ska förklara: Kör man ett fordon är det ju helt klart framför tv och konsolen (xbox/ps(1,2,3..)) som är den ultimata platsen, men det är inte särskillt lätt att sikta ordentligt i eldstriderna. Då önskar man att man satt vid en PC. Det blir två rätt olika spelstilar vilket är tråkigt..
jaa, jag måste hålla med dig om det där med poliserna, det suger att dom e så korkade=(sen att byggnaderna e så "dåligt" gjorda(om man nu kan säga att nåt e dåligt i spelet?)..jag skulle vilja se att man kunde gå in i alla hus oxå, men det kanske e lite mkt begärt från ett redan så komplett spel!
jag har faktiskt aldrig spelat nåt av dom nya GTA spelen på PC..men däremot spelade jag FÖRSTA GTA som kom på PC(det när man ser allt 2 dimensionellt(uppifrån)..det var ju tokfränt o skitbra på den tiden..man kunde springa o bränna ihjäl ett helt Hare-Krishna tåg me folk med eldkastaren o få bonuspoäng för masskilling=))faaan va gött!!men annars så föredrar jag faktiskt plattformen som spelkonsol(med undantag för Counter-Strike) som ju måste spelas på dator..men nu har jag en bärbar med "touch-mus" så det går ju inte=(måste ju ha en stationär dator med riktig mus för att det ska funka!
men det ska bli riktigt kul o se vad dom har hittat på för nytt till denna utgåva av spelet=)
kan aldrig ens gissa va dom skulle kunna stoppat i, med tanke på att man inte kunde önska sig mkt mer av det förra spelet!
vad jag har hört o läst är att detta spel kommer vara nästan 3ggr så stort som sisst o bättre grafik!med över 800 uppdrag o sidouppdrag!!
får väl se vad som blir av detta...spelade ut förra spelet på ca:3månader(men då satt jag i snitt 6timmar om dagen) o ja, jag e arbetslös hehe=)