rosa25 skrev 2007-08-08 08:18:58 följande:
Tack för ditt svar!!!Usch jobbigt när mensen krånglar...Men hur var de för dig första gången du blev gravid,var de "lätt" då?Jo borde göra utredning men vi bor i liten stad och på något sätt känns det så misslyckat,vill inte att alla ska veta,,man ska inte tänka så men jag kan inte låta bli,,,de går så snabbt för alla
andra.Vi gifte osss förra sommarn så alla frågar och håller på nu och jag hittar på tusen ursäkter...Sen hoppas jag varje månad att de ska bli men jag borde ta tag i de...Känns skönt att ha hittat hit eftersom ingen av mina vänner vet hur det är...
Blir ledsen för din skull när jag läser att du inte känner att du kan prata med dina vänner och att du känner dig misslyckad för att ni inte blivit med bebis än.
Jag och min sambo har själva idag beställt tid för utredning, vi har försökt ett år nu.
Jag har varit öppen med att vi försöker och att det "inte går så bra".
Det är jätteskönt att kunna prata om det å det slipper bli krystat när folk frågar.....
Vi säger som det är helt enkelt.
Det e skönt också om jag känner mig nere, då vet jag att jag kan prata om det, för de runt oss vet hur läget är.
Dessutom så märker man att det inte är så ovanligt som man kanske trodde från början.
Ett stort lycka till!!