köpa present till våran donator
Hur mycket kostar det för er att åka till USA och göra äggdonationen?
Smycke var en bra ide!
Hur mycket kostar det för er att åka till USA och göra äggdonationen?
Smycke var en bra ide!
My god! Det var mycket pengar....men hur mycket för själva äggdonationen? Har ni varit där tidigare?
Intressant att ni valt att åka till USA. De flesta åker till Finland eller Lettland. Jag har själv varit i Lettland 2 gånger. Kan du berätta hur det kom sig att ni valde USA? Du skriver att NI valde donator, kan du berätta mer om det? När är det ni ska åka? Vilken stad ska ni till?
Du behöver inte svara om du vill, jag tycker bara att det är intressant att höra om andra kliniker än dom man redan kan lite om.
Kramar K
Åh skit, ni åker imorgon! Så himla kul, hoppas det går vägen, håll oss uppdaterade. Har du varit i LA förut? Speciell stad måste jag säga. Men ni har ju mycket ni kan göra/se under tiden ni är där. Hur länge ska ni stanna? Flygresan är väl inte den roligaste men det går.
Jag håller tummarna så då blir blå!
Kramar Kicki
Jag är avis!!!!!!!!!!!
Både att ni ska göra ÄD nu och åka till LA
Ja jag har varit dit. Vet ni vilket område ni ska bo i? Vi bodde i Venice men det var ju som backpackers så det gick väl an. Har ni kol på vädret där nu? Borde vara ganska varmt va?
Ja ni måste hålla er borta från vissa områden, och var då för allt i världen inte ute downtown när det blivit mörkt. Vi vill ha hem er (alla 3-4 hihi) helskinnade. När ska själva ET göras?
Ja det är riktigt snart . De har riktigt bra shopping i USA, hyfsat billigt oxå om man bara letar sig fram lite. Hoppas ni får en riktigt trevlig resa med lyckat resultat.
Massor av lycka till kramar
Kicki
Klart ni ska till Vegas och någon krona på Slot kan man väl slänga dit.... man vet ju aldrig ni kanske har turen på topp i USA. Dom har riktigt bra shower bla en som heter O, det är akrobatik på högsta nivå. Här kan man kolla vad som händer i Las Vegas och köpa biljetter www.ticketstoget.com/lasvegas.aspx. Jag har hört att highway 1 mellan LA och San Fransisco är en riktig höjdare. Går efter kusten med vackara klippor och stränder. Bara några tips!
Nu ska jag jobba min första dag efter semestern., blä
Vi hörs!