Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

IVF/PGD-tråden nummer 5!!!

iliaca skrev 2007-10-12 14:45:51 följande:
    Dom ringde från rmc idag! Vi ska dit på möte 23/10. Nu känns det som om det hela rullar igång.
    Men jaaa, nu så - och 23:e är ju snaaart! Jippie!!
    *~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • MallaMojs

Jag kan säga att moderkaksprovet var bland det värsta jag varit med om...men mest mentalt. Jag hade ju varit på HS två ggr innan och fått vända hem. Tredje gången träffade vi Bui, var i vecka 16 någonting och nääära bristningsgränsen. Usch, jag får tårar i ögonen bara jag tänker på det Å jag tyckte det gjorde ont, kunde inte alls slappna av, blundade hårt med tårarna brännande bakom locken...

Förlåt, Nizen - hoppas såklart att det går galant för dig, vännen Jag håller tummen!!!

• MallaMojs

Massa kramar till dig å din familj Nizen
    Jag håller tummarna hårt hårt härhemma!!! Hur lång tid trodde de att det skulle ta?

• MallaMojs

Nizen - åhh, men det är inte alltför många hemska dagar dit då!! Jag håller tummarna så knogarna vitnar

• MallaMojs
    FD - en utav dom ska ju heta Mallamojs Jag kniiiper ena tummen för dig å den andra för Nizen
  • MallaMojs

Säger Hurra hurra för båda Nizen och FD härinne också

• MallaMojs

annhan - jag håller tummen stenhårt för dig. Nu måste det se bra ut tycker jag!!! Hoppas hoppas

ingenting - jag har ingen aning om vad prober och markörer är Men jag håller såklart tummen för dig också

• MallaMojs

*grrr* för dumma kroppen som inte lyssnar, annhan - och många varma kramar!!! Men har du inte fått blödningen?

• MallaMojs
    iliaca skrev 2007-10-23 19:16:37 följande:
    Idag var vi äntligen på rmc och träffade vår läkare och en genetiker. Nu ska det skickas remiss till Stockholm. Kanske börjar vår behandling efter jul någon gång. Innan har allt det här med pgd varit något som har legat längre fram i tiden, men efter idag känns det som behandlingen är nära. Vi kommer verkligen att gå igenom behandlingen! Lycklig!
    Hääärligt. Grattis till ett steg närmare...
  • MallaMojs

Kikar in å *vinkar* Kyss Hur mår ni, allihopa?

Svar på tråden IVF/PGD-tråden nummer 5!!!