Hallå hallå.... nu ringde den underbara läkaren från genetiska i Lund,,,, äntligen fick vi tag i varandra:) Hon sa så här: remissen är skickad till RMC I Malmö....o vrannan tisdag har lund o malmö möte så på tisdag ska hon höra med dem om väntetider o så...om jag kan få lite försprång....:) Sen ska jag få remissen till blodprovet på måndag eller tisdag,, hon ville inte skicka den förrän hon pratat med mig om den..... den är för ett blodprov på Catch 22,, hon sa att Hugo hade inga andra syptom på den sjukdomen mer ärn sitt hjärtfel,, men hon vill utesluat den...se om jag är bärare eller iinte. Och de behöver då inte sticka moa om inte jag är bärare..:) Hoppas hoppas att det är felfritt:) Kommer att få hela Hugos journal åxå ,,över 150 sidor,, men vi vill ha den..... Idag är det 21 veckor sedan Hugo slöt sina Underbara Vackra Blå!! Saknar honom sååå,, men nu känns det som han sa till mig att han kommer i en annan bebis kropp,,,kanske i nästa syskon??? Hade en flash inatt av en bebis,, men det var ingen bebis jag kände igen,,, men den var frisk o välmående...kanske var det vår nästa älskling??? Hjärtiskramar på er alla....... hjartebarnsmamman.blogg.se/