Inlägg från: Therese6699 |Visa alla inlägg
  • Therese6699

IVF/PGD-tråden nummer 5!!!

Hej hej,
    jag hänger med jag också fast det inte blen PGD som det var tänkt. Jag kommer alltid hålla tummarna för alla i den här tråden.

Tess

• Therese6699

Anna, jag kan verkligen rekommendera att skriva av sig i exempelvis en blogg. Man får bearbeta känslorna om och om igen och det blir ju så klart tungt, men oftast så blir man starkare av det också.

Tess

• Therese6699

Goddag på er alla!
    Jag vet inte riktigt vart tiden tar vägen nuförtiden. Vi har världens snällaste bebis så han tar inte alls så mycket tid som jag hade trott. Men det är miljoner andra grejor som ska fixas och grejas. Sedan så har jag försökt att hinna med att spela lite golf också.

När det gäller kattungarna så är det bra med dom 3 största, men Mini verkar tyvärr vara lite spak och han äter inte och växer inte som han ska. Jag ska till djurkliniken med honom på fredag. Men jag tror tyvärr inte han kommer att följa med hem sedan. Jag har försökt att tilläggs mata honom. Men det verkar inte bita riktigt. Det är lite tråkigt då han för bara några veckor sedan var jättepigg, men det är någonting som har hänt. Liam och Dea kommer bli jätteledsen om han inte klarar sig. Men det är ju så livet är tyvärr. Jag håller dock tummarna för att han ska piggna på sig och att veterinären ska hitta ett fel som går att åtgärda.

Tess

• Therese6699

Hej hej på er alla!!!
    Klara, jag håller tummarna för att det kommer igång själv i helgen. Det är nog det bästa.

Anna, från början när Tille gick bort så var man nästan manisk efter ett nytt barn... Det dröjde bara 4 månader innan jag var gravid igen, men det kändes som en evighet.. allra helst dom första två månaderna. Jag hoppas att allting ordnar sig på bästa sätt för er.

Tyvärr så fick vi ta bort "Mini" alltså den kattungen som slutade äta. Han ville inte börja äta igen så veterinären tyckte det var lika bra att han fick somna in. Usch så ledsen jag blev.. mest för att Líam blev så jättejätte ledsen. Men nu så känns det bättre.

Kram på er alla!

Tess

• Therese6699

Ohhhh grattis Nizen... Vart helt chockad jag också när jag var gravid... vi skulle ju göra PGD som sagt var.

Jag ringde till MVC när jag var i vecka fyra och bad att få träffa läkare för det är dom som skriver remissen till MKP.. Jag håller tummarna stenhårt för att det går vägen!!

TEss

• Therese6699

Tjohoooooooooo Grattis Klara!!! Jippie jippie jippie!!

Tess

• Therese6699

Hej hej på er alla!
    Här var det livat.

Grattis på födelsedagen Anna.
    Grattis Fia!!! Mycket grattis blir det :)
    Nizen, förstår rätt så mycket vad du går igenom. Jag ville bara förtränga graviditeten innan MKP var klart. Men eftersom vi var på tre ultraljud innan så var det svårt. Jag kan fortfarande känna hur knäsvag jag blev när vi fick resultatet.. hoppas att det går megasuperbra!

Nu har jag lagt upp värsta coola bilder på Troy...

Kramisar
    Tess

• Therese6699

Godmorgon på er alla tjejer.
    Hoppas att allt är så bra som det kan vara med er.
    Själv så sitter jag inne och huttrar... 4 grader har vi här idag vid åtta tiden.. inte så varmt alls. Känns verkligen som hösten är här. Men det kan ju komma lite mer fina varma dagar, men det känns verkligen långt bort.

Pappa fyllde 60 år i helgen och vi var där på 60 års fest. Min bror hade gjort ett jättefint bildspel och höll ett jättefint tal till pappa. Det var både roligt och känslomässigt, han tog bland annat upp att vår familj har blivit så mycket starkare tillsammans på grund av Tille och pga min lillebror Kristian som höll på att stryka med i hjärnhinneinflammation när han var 16 (när har han dock helt återställd).

Näää, nu ska jag göra lite nytta hade jag tänkt.
    Ha det så gott alla!

Tess

• Therese6699

Hej hej,
    håller såklart tummarna stenhårt den här gången också FD... Det måste bara gå vägen!!! Stora varma kramar ifrån mig!

Klara, härligt att han är så snäll. Så snäll har Troy varit ifrån första stunden också och det har i alla fall hållit i sig i nästan fyra månader så det är nästan för bra för att vara sant. Men men man vet ju aldrig när det kan förändras :)

Kram
    Tess

• Therese6699

Hej hej tjejer!!!
    Klara!!! Vilken snygging :)

FD, håller tummarna för att allt ska se bra ut.

Anna, jag vet inte heller så mycket om äggdonationer, men det finns säkert trådar om det också.

Kyoko: Tycker det känns som om du mår rätt så bra nu, eller har jag fel?

Själv så har jag haft en rätt så tuff vecka. Jag vet inte varför, men jag känner mig så furktansvärt rastlös när jag är hemma. När sedan Nicklas kommer hem så har jag mest varit trött och less. Hoppas det är en tillfälligt svacka bara.

Kramisar
    Tess

Svar på tråden IVF/PGD-tråden nummer 5!!!