Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

IVF/PGD-tråden nummer 5!!!

Å heeej kompisar Vad skulle jag göra utan er - vet att jag nästan aldrig är här numera, har ju inte alls tid för sånt lyx ...men jag tänker på er alla - tänk att det gått ett helt år! Fast i vissa avseenden känns det som om vi "känt" varandra hela livet också... Me love you all

Klara...oooh my, så spännande med BF snart - hoppas det kickar igång av sig själv snaaart!!

FD...vännen!!! Inte slarva med spraytider!!! Jag har aldrig trott att ni ska ge upp - däremot så tycker jag att ni är så starka, för jag tror att jag hade brakat ihop helt å hållet... Hejja hejja - nu är det på G!!!

Kyoko...ja just ja, så sa du ju Å här är de nu, twinsen...vildvittrorna är ett BRA namn på dom Tänker på dig!! Vill du ses något så finns jag bara någon mil bort?!!

Kramar till er andra också såklart!!!

De är här nu!!!
  • MallaMojs

Håller tummen, fia !!!

De är här nu!!!
  • MallaMojs

fia...määä, vilken besvikelse - man vill ju se NU NU NU ju!! Men det är inte alltför lång tid till 20:e och vi hoppas på en återbudstid snaaart. Men, fvp? Vilken vecka är du i?

De är här nu!!!
  • MallaMojs

fia - ok, han är ju läkare så...han borde kunna sin sak (även fast man aldrig riktigt vet )! Låter skönt med semester - hoppas du kan koppla av liiitegranna iaf, vet att det är svårt men ja, hoppas!

Håll oss underrättade !!!

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • MallaMojs

annhan - hej här också Vad ska du plugga för något? Jag pluggade ju under mina försök och hmm, det blir tyvärr liiite för mycket tid över till att fundera, analysera och hänga härinne men ja, man är ju väldigt flexibel också...

Jag vill jättegärna ses

• MallaMojs

Nizen - grattis moster!! Å vilket fint namn hon valt till dottern Kul att se dig här vännen - hur går hemmaförsöken?

OM vi ska ha fler barn (stooort OM just nu) så kommer vi försöka iaf en gång hemma...eller ja, jag vet inte. M vill så gärna ha en son och det är enda sättet, att chansa... Näe, vill inte tänka på det nu

Klara -åhhh, så spännande ju!!! Jag hde visserligen ett enormt tryck neråt i princip hela graviditeten, men de sa att det berodde på att det var två därinne...men iofs blev det värre å värre innan det satte igång. Hoppas det kickar igång snart!!

• MallaMojs

Vanlig förlossniong, Klara - värkr från kl.1 ungefär, sen krystvärkar 4.15 sen föddes de 4.25 och 4.29

• MallaMojs

Oj, grattis Nizen Eller ja, jag vet ju preciiis hur det känns. Även jag var till mvc och fick en remiss till HS för moderaksprov. Ring snart så maskineriet börjar rulla!!! Jag håller tummen stenhårt!

Å Klara...när jag såg att du skrivit inlägg idag så hoppades jag att det var bebisrapport... Kom igen

• MallaMojs

Åhhh, massa grattis Klara!!!

• MallaMojs

Åhh, fia - grattis till dig NU hålls tummarna här för er allihopa som kämpar på

Svar på tråden IVF/PGD-tråden nummer 5!!!