Inlägg från: Mamma åt Issa |Visa alla inlägg
  • Mamma åt Issa

Österbottniska tråden 10

Tack för alla fina ord...

Nu har vi nathlie här hos oss oxå...just nu sköter farmor nathalie så vi kan vara här hos vår underbara sjuka Isabelle...¨

Vet ni va vi ska klarar detta !!!

Hon har fått en infektion så nu har d lagt på antibiotika... hon e trött men har inte ont längre...

Idag har hon fått första cytostatbehandlingen...cellgift så nu lyser hon i mörkret... usch

Hoppas nu bara att hon svarar bra på behandlingen... o ja tänker då ja känner d som mest hopplöst... 80-90% blir helt återsällda...o ju yngre d e desto bättre SÅ HÅLL TUMMARNA

Visst e vi ledsna,men nu ska vi se framåt... o ordet död använder vi inte alls... hon KOMMER att klara detta så d så... banne mig (ursäkta) hon e ju en envis åsna precis som hennes mamma o pappa... får så lov att finna sig i detta nå...

Visst e d orättvist,men man kan ju inte göra nått åt den saken nu.... nu har vi drabbats, så d e att ta skeden i vacker hand o se på d positivt...
    Jag kommer att bli en hejjare på finska...o Issa oxå

Kram från oss...

P.s Millami du ringde då Issa hade vari så smärtpåverkad av infektionen o medicinen så ja va helt slut...nu känns d mer hoppfullt. D.s¨

O vet ni Nathalie får hälsa på Issa bara hon e frisk... d e d bästa nyheter som man kan få... Issa kommer att bli så glad...¨

O vilken tur att Nathalie sover så bra på dagarna ... då får hon sova på balkongen här i rummet... då får både mamma o pappa vara med lilla söta Isabelle...

Kram från Tammerfors

• Mamma åt Issa

Linidili... Tack... inställning ändrar nog tyvärr hela tiden... vissa timmar tror ja allt ska gå åt f-n

Men nu just...känns d positivt...

• Mamma åt Issa

Jo d e bra att hn får d,men ja vågar int ta hit henne riktigt ännu... issa måst bli starkare o orka lite mer...

Hon säger hon e pipi.. nu så ja tror ja ska lägga ner detta surfande nu...

• Mamma åt Issa

Gomorron...

Idag e Issa mycket bättre En dag i taget...visst kommer d fler dåliga dagar men denna dag ger massor

Jo jag skriver blogg på www.bloggen.fi 2 små princessor o deras råddiga mamma tror jag att jag heter...

Adressen hit har ja inte men ni kan bra skicka dit hem för svärmor hämtar posten hit åt oss varje gång hon kommer hitåt... o d e minst en gång per vecka...
    Skicka ett privat gb så skcika jag adressen åt er

Denna dag ger oss verkligen styrka... o alla era fina ord...

Kram

• Mamma åt Issa

Akut leukemi d e d lillgumman har... d e d bästa svar vi kan få... MEN ännu återstår d att få veta i vilket skede d e i 1 2 eller 3... ettan e bäst o d e d läkaren tror att Isabelle e i... Håll tummarna... Nu sover gumman så jag ska börja packa ihop mina saker o åka mot lägenheten o umgås med pappa o Nathalie... Kramar från barnavdelning 06 i Tammerfors...

• Mamma åt Issa

Gomorron...

Läget i tammerfors e bra...bara int jag blir förkyld för då får ja int vara här så länge ja e d... känner mig lite krasslig i halsen,men d e nog pga alla tårar,men nu ska d vara slut med d o kämpparglöden börjar ta tag i en...

Vi ska hem om 2 veckor så e d bara... om allt går riktigt bra kan vi slippa d... o DE ska göra d...
    Isabelle ska slippa hem o se sitt rum o allt där hemma...då får hon mera kämpparglöd eller vad tror ni??

Kram

• Mamma åt Issa

Läs min blogg...

www.bloggen.fi 2 små princessor o deras råddiga mamma heter jag...
    Där finns morgonens nyheter..

Här skiner solen o d känns hoppfullt idag...

• Mamma åt Issa

Hejsan...

Isabelle mår bra idag... en rikigt pigg o glad tjej sade d att hon var då jag ringde dit för en timme sen

Vi åker tibax imorgon på morgonen ... min mamma kommer med o sköter Nathalie nu

Kram

• Mamma åt Issa

Jag fick Martin Stenmark... millami o jag verkar vara lika

Svar på tråden Österbottniska tråden 10