Österbottniska tråden 10
tussimamma- Jag sto å nava spjälskydd ve prisma i jeppis fö na viko saan, men ja köpt int naa...he vart så att ja sööma
tussimamma- Jag sto å nava spjälskydd ve prisma i jeppis fö na viko saan, men ja köpt int naa...he vart så att ja sööma
GRATTIS LillaMY He var int na lillan 30 års present du fick !!!!
Jaa, vår pojk ha va no å så ejnvis så ha rååma tills ha spyd tå vi sko byri va sträng å int ge a na flasko på natte! Å ja ork nå int byri byt spyo sängklädre na mang gang/natt! Tå var ha 8 mååna tror ja, saan måra vi å prova några gang å mittiallt så funka e å tå var e no tydligen för att ha var mogen för e...va vejt ja...
millami- Vi bjöd no bara muntlit ti dope...men vi hadd bara föräldra å syskone, så ja tyckt inbjudningskort va liiti överkurs...men he e ju smaksak hedee!
Va rolit att he gaar framåt fö jeremias lillabror Hoppas ni snart får byri sköjt tär hejm!!!
Hej på er!
Tack fö all gratulationer! Händar int svara personligt åt er all...flejr siidor i GB Men stort TACK
Nu e vi hejm å mår finemang! Liiti magknip verkar Elin ha, men Brorsan e ganska cool å sover nästan bara milla mååle Storebror e stolt men no liiti svartsjuk å men va ska int ha vaar vaan ännu!
Jag har en frågo:
Har naar jär måtte på en långsjal???Funderar på ti laga ejn sjölv. Å visst ska tygi stretch på bredden!?!!?
Skriv jään i gästboken miin fö ja händar int läsa varinda siido på tråån varinda dag!!!
Angåend bärsjaln, tå förståss
Tack fö all tipse på sjalar! Nu sko e va ti slipp ti na tygaffär bara...int he lättast
Voj nee usch va ja ryyser hemska saker Tokidee ska int fåå händ All styrka åt hela familjen! Hoppas he e falskt alarm!
Holeis ska man kona tänk på na anat nu...