Österbottniska tråden 10
kom igen, no måst nu NAAN ha na ti koma me
kom igen, no måst nu NAAN ha na ti koma me
PD77- i Finland håller vi inte på som er svenskar med att klassa in folk i grupper eller sånt (förlåt,men det är sant). jag hade inte ens tänkt på att det finns något som heter WT-namn innan jag loggade in på FL.
Din flicka skall få det namn DU tycker om, eller kanske NI tycker om. Varför fundera på vad andra tycker?
jer spyr int vi na myzi nameir så he gick om vi 1 år ÄNTLIGEN! no komber he ännu nu som då men int så att vi måst byt kläda 5 gang om dan.
Grattis jeremias mamma!
www.familjeliv.se/Forum-5-157/m24527439.html
Jag ska iaf
ishallen är bredvid olympiastadion
kall öl -> alltså ishalle i hesa å hartwallarena e 2 olika sak....
jossefina, min sväföräldra far ti lappland på fridan å ti sko å stann vi IKEA, ska di månne på sama reiså?
Jossefina- Nå tå ere int sama reiså, fö di sko MHF
Millami- sko ja vara tu sko ja int ta me pojken eftersom han ha vari lite svag och he e så myki förkylninga som härjar nu.
millami- åt oss sa di att bara he int blåser direkt ner i vagnen så ere ok. fast he va ju +30 tå
millami- ja sko no fara ut några minut me lillbejbi i vagne, men int å vistas i stora folksamlingar.
Före ja fo heim från BB så gick vi igenom allt tokodee sko ja minnas. Ho he e ti fara heim, vem man ska ring åt om he e na, ho man ska gransk avslaget, ho he e me sex osv he va laaangan lista