HEmma igen....
mmm, vi har ett bord på loppis så ja sku bara fa dit å skåda så int he va så råddit...å sen fa hem tibax....men he blev int å fa hem, he blev å fa ti fölossningen...
beibi mår bra....mina smärtor vet dom int riktit varifrån dom kommer...
för ja sku ju egentligen ha måsta bli opererad i januari för bisköldkörtlarna, som har överproduktion av nå kalcium...
så njursten e nå som ja vet va e för nåt....
läkaren misstänkt att smärtorna delvis kom därifrån, å di fick d å kännas som sd...
men han sa e va jääätte bra ja kom in...
fö nu fick di veta, di visst int om att ja had en sånhe "sjukdom" fast ja ha berätta om d ti flera läkare å ti bm å på mödrarådgivningen..
han mena d kan ha stor betydelse för både mig å beibi då beibin föds...både jag å beibi kan få nå "schok" å få nå kramper så he e viktit barnläkaren vet om he...
Läkaren sa att denhä beibin nog kommer att koma före bf, men den sku ju aldra helst böv vara där nån vecka till...
tappin had blivi kortare, bara sedan i måndas å beibi trycker jätte mycki å hårt neråt...
såå nästa e nu att ja ska int gör nå alls å på månda ska ja å lämn nå blodprov å i urinprove hitta di lite allt möjligt så he for på odling..å så ska ja få en tid ti mödrapoli, men ja vet int riktit va di sku gör där...
nu ska ja fa å ligg ner!