-
Nå tå lagar vi nyysolrosen83 skrev 2007-08-13 11:10:11 följande:ett lilli tips åt är som har sakre ni bjuder ut. om nan anmäler i så riskerar hejla trådn ti raderas pga åv ejt enda inlägg te man fösökar säli nating. Å he sku ju va harmt på hejla trådn...
-
Saku: Tänker på tvillingarna och sänder styrkekramar från hela mitt hjärta!!
-
Va rolit ti hör att allt ordna åpp se!!Greta 80 skrev 2007-08-15 22:16:55 följande:All krama å styrke puffa ssom vi fick åv all er så hjälpt ju Tack allihopa som tänkt på oss
-
Wildemo skrev 2007-08-15 23:02:23 följande:Hej!Tittar in från Vasa - Kristinestad tråden, behöver era kloka råd.Fick detta mail i min inbox här på familjeliv idag och blev ganska upprörd..."Du heter inte Wildemo. Det gör jag. Vi är en liten släkt och det känns inkräktande att du använder vårt familjenamn! Byt signatur eller lägg upp en ny sida så att denna kan tas bort. Flera i släkten har reagerat så GÖR NÅGOT ÅT DET."Hur skulle ni göra? Jag skrev i stundens hetta ett argt mail tillbaks om att jag minsann inte tänker byta min signatur som jag snart haft i fyra år o.s.v. men blev ganska ledsen efteråt...Som sagt, hur skulle ni göra? Jag har faktiskt personlig anknytning till namnet Wildemo. Ska jag bara ignorera eller byta signatur? Man kan väl inte ha patent på ett namn? Kanske överreagerar som bryr mig, men det stör mig att nån säger åt mig att jag ska byta signatur eller lägga upp en ny sida. Vi österbottningar är ju kända för att ha sunt bondförnuft så därför frågar jag här.
Låter som ett skämt...
Jag skulle inte byta signatur!! Wildemo är ditt nick och därmed basta
-
Wildemo skrev 2007-08-16 12:30:39 följande:Tack för era kloka råd angående signatur problemet. Har kontaktat redaktionen på familjeliv och fick just detta mail tillbaks: "Du ska inte behöva byta signatur. Om det hade varit ett unikt förnamnkanske man kunde övervägt att respektera detta men detta är inte unikt ochinget förnamn så ingen kan ta din signatur som kränkning mot person.Meddela gärna medlemmen att du varit i kontakt med redaktionen och om honhar frågor får hon vända sig till oss.Mvh HannaFamiljelivs redaktion"Fast inte känns det ju bra heller om hela släktet deras reagerar på att jag använder deras tillnamn. Ska fundera på vad jag ska göra. Tycker det är ganska lustigt att det finns ett släkte nånstans i Svearike med Wildemo i tillnamn, och att de alla tillsammans tycks hänga på familjeliv och störa sig på min signatur:)
Bra gjort!!
Skit i släkte deiras...dömde verkar int rikti frisk
-
LCroft skrev 2007-08-20 15:01:11 följande:De lär ju ha "bra hormoner" i Ryssland, getingar som käkat anabola kanske? Och så ringde de från Zinna, de hade hittat ett kuddfodral som jag ville ha i lagret! Så denna vecka får jag pallra mig iväg till Kokkola igen, ska passa på och fara och kolla in Odd Molly kläderna samtidigt. Mannen anser att jag har några skruvar lös som betalar 85 euro för ett kuddfodral, men jag är förälskad
I know the feeling Om man hittar na fiint så köper man e å tå iter man gröite å knekkibröö resten åv mååna
Var sjölv ti Zinna ida å spendera liiti över budgeten -
TackLCroft skrev 2007-08-20 20:49:05 följande:Fniss skulle just gå in i din gb och skriva att du hade shoppat fina saker Var och smög på din blogg
Smyg åpå tu bara -
GodmorgonNaana skrev 2007-08-21 07:09:07 följande:Först igen! God morgon! Har naan na bra tips på fotograf i Kokkola, vi sko bööv fara å ta eittårskort åv lilleman å ti Jeppis far vi int. He sko jo dsään få vara ein som kan umgås na liti me bååne, så int i star en stressmännisko framföri bååni o ska låås ta na kort.
Rekommenderar Alfa!! Jättebra ti ta fotona.
http://www.studioalfa.fi/fi/index.htm -
Ni va noo henetti07 skrev 2007-08-21 20:17:39 följande:Oj va he dro foltchi ti sido min ...he måsta no va tåvi va så snärtti
Hede mikki paitå såå bikant ut Ja hadd rosa -
Måst ba skriv en juttu jeer tå ja valt så glad igår
Sku handel na tyg ti en sänggavel vi HH kangas jer i Kokkola...E liiti leid ti fara tii å handel fö fösäljerskona e så knärrå ter. Å int kan di na svensk... Noo för att ja talar flytand finsk å men...
Å så fick ja handel me en urhärlian fösäljerskå från Kållbyiji (tror ja... )
Dagen räddad!!
Om naan kender ennar jeer så skick en storan cyber ros åt ennar ;)
Namne var naa på L...
Nu ska vi ut å peed jeer...
Ha en bra dag allihop