• LCroft

Österbottniska tråden 10

Millami: Ojdå! Ta det lugnt nu så att liten hålls i magen en stund än!

LillaMy: Jo de är nog nästan jämngamla. Kanske bara jag som överreagerar Har tydligen för lite projekt på G här hemma och har för mycket tid att funder på allt möjligt

beibikär: Njae.. För en som är dynglat så lät det där ju inte så kul Och välling som hon älskar! Mamma med för den delen, så enkelt att ge henne flaskan Får följa med en tid och se antar jag.

• LCroft

ellen h: Jag har glömt hur det var med de äldre. Så m.a.o kan jag ta och lugna ner mig

• LCroft

Hmmm... Tror jag får börja slipa nån byrå så jag inte går och funderar över onödiga saker märker jag

• LCroft

Trollens mamma: Tack ska titta!

Stinky: Tyvärr så har jag ingen där som jag kommer på!

• LCroft

Nu har jag äntligen lagat plus åt mig Ni sa tidigare att det var så mycket folk på stranden, fördelen med att vara lat och bara gå 300 meter är den här:

Bara vi på stranden Flört Inte idag som bilden är tagen, men så har det varit varje förmiddag som vi gått dit nu när vädret varit bra.

• LCroft
    tussimamma skrev 2007-08-11 19:00:40 följande:
    LCroft- vann e hade fin strande?
    Såg att du redan fått svar Skrattande Så nu får du pallra dig hit med barnen, lugnt och bra Räcka ut tungan
  • LCroft
    mimo80 skrev 2007-08-11 20:32:34 följande:
    Ja har det lungt o skönt här ikväld å...ensam hem..Första helgen nu på hela sommaren som ja har ledigt hela helgen!!!Sovd ti halv 11...så skönt ti få sova ut en gång!Vari ti vilttorpet o äta idag,vari ti prisma o handel,å städa hela huset grundligt!Pust!:-OÅ nu ikväld va vi på skogspromenad salli o jag...1 1/2 h. Liiiti skönt va de!Åh...ja e snart nere på mitt delmål 2 i min viktmiskning!!!Å snart blir det semester för min del!Yes!!Får snart böri pack inför resan...måst köp na ny kläder...Trevlig lödaskväld ti allihopa!!!!
    Duktigt jobbat!
  • LCroft

Ingen myskväll här inte, mannen jobbar. Ungarna vill inte sova för grannarna har fest, och det sjungs ordentligt med snapsvisor Fundersam Nackdelen med att bo nära vattnet var allt hörs ännu bättre. Undrar om de har kräftskiva? Kanske de börjar bli så packade att man kan våldgästa dem Oskyldig

• LCroft

beibikär: Vad blev det för bil nu? Säg inte Pedrinas, nu vill jag ha!!!! Fajitas.... Och jag är inte gravid, men vad det skulle vara gott!

Svar på tråden Österbottniska tråden 10