Inlägg från: annika 76 |Visa alla inlägg
  • annika 76

Österbottniska tråden 10

seir he sama som trollens mamma: vann tar di emot na kläde?.sist fört karn döm ti ekorosk så vi sko slipp döm..

• annika 76

åhå...föst på morne ..he har int händ förr
    ang.kläde..no tyckt he jag å att he var harmt tå ha fört döm ti ekorosk,men bort sko di tå ,å tå ja no had lagt döm rei i biln så kom ha no bara på ti för döm ti ekorosk.... skickar ännu massor me förböner till jeremias mammas pojk...

• annika 76

å vädri sir ju ut att var bra ida så kanski man sko fa ut å skutt å lämn städasi ti ettmeddan.

• annika 76

är e nan som veit om he gar na feber far nu just..gubbi kom från villo 7 ikväld å bara fröis..nu just har ha 40 grader...å bara skakar undi täcki..

• annika 76

fast ha to treo tå en halv 8 så har he bara fortsatt att stiga ..å no to ha en till treo..

• annika 76

ska pulsn å stiga prova ta blodtrycki å pulsn va 124,trycki va no bra...
    oj ,ja skrivar mang nu baket varade..men tå ja sko lär me ti skriv allt på eing gang..men nee

• annika 76

adrianna love : nää int had ha gjort naa,ba luggi i sändje å roskast...men ja ringd san ti akuten å fråga om pulsn å tär sa di att pulsn stige tå man får febern så int var he na falit...nå vi får si nu ho ha mår ida nu san tå ha vaknas...ha va svalari inatt så kanski he är som nan sa jär ett feberfar som e eitt duun,får ju hoppas he...
    sir ut att bli en bra dag idag....

• annika 76

alltså no kan ja va lämin i beine,var å spring imorn me en kaveri..har int sprungi på 13 år så,trod faktiskt int ja sko ha såde bra kondis äntå,he vart 4 km ,eldä åv he så gick ja 200 m..men ja to no he så lugnt tå ja e ju int så van ti spring..men no känns he skönt baket..sko måst fa fleir gang så kondisen sko var betär..

• annika 76

grattis augustibrud till tvillingarna...

• annika 76

jag har å fått herman kako...ja e ba på 3:e dan ännu ..så ja gar å väntar på att få baka ha..smakar ha na goo tjorven??
    gubbi sa no att janå ja iter int hade kako na ja..

• annika 76

skickar å massor me styrkekramar åt issas familj...

• annika 76

jag har no å en treåring som int lyder så värst bra...trotso ti den grad...vissa daga gar betär än somli daga...
    idag en betär dag...

Svar på tråden Österbottniska tråden 10