• LCroft

Österbottniska tråden 10

Tåfslan å Vifslans mamma skrev 2007-10-06 11:59:03 följande:
       *vink vink å hejdå...nu far vi å rejs*
    *vink vink*  Ha det bra!
  • LCroft
    Lilla My i Finland skrev 2007-10-06 12:37:25 följande:
    LCroft - Tycker he böri påminn om he tå gubbi diin skickar de o handel födelsedagspresent åt de sjölv fö tidit så att du int ska böv marr så grömt...
    m00min skrev 2007-10-06 12:44:45 följande:
    Ja a LCroft he byri no låt som liiti shoppingberoend nu Jag e vi KattMaMas å lagar marängdeile ti daimkakan som min kar ska få som födelsedagstårta, tå int eiji uune funkkar så måst man ju bryt se in ti svägerskås å använd hennas uun
    Hahaha.... Faktum var att jag hade pratat i sömnen om spegeln också Så kanske ni har rätt HemlisSkrattande Men vi behövde ju en spegel till badrummet och jag hittade den perfekta Räcka ut tungan Och jag köpte inget annat än spegeln, tittade inte ens runtomkring mig så jag var rätt så duktig faktiskt *försöker desperat att få det att låta lite bättre*
  • LCroft

Nej man vad säger du millami! Håller tummarna!

• LCroft

Du får hålla oss underrättade Millami!

• LCroft

Beibikär: Kloka ord!

Naana: Skönt att höra att du bestämt dig för att sätta dig själv i första rummet, har man dessutom redan haft en burn out så kommer väggen emot mycket fortare. Sköt om dig!

Visste att det inte skulle ha kommit några nya nyheter men var tvungen att titta iallafall.

• LCroft
    Lilla My i Finland skrev 2007-10-09 16:40:22 följande:
    Än en gango får vi vara glad över att vi bor i Finland, fö jär funkar sjukvården grömt bra tå e gälder!!!
    Håller med! Och i Issas fall så har de väl fått tag i det i rätt tidigt stadie och det är ju också positivt, om man ska försöka hitta nåt positivt i det här.
  • LCroft
    Mamma åt Issa skrev 2007-10-10 08:43:12 följande:
    Hej...In som hastigast på en labtop d har att låna.Isabelle sover lungt nu.TACK för alla era fina ord...kommer att behövas mera under alla dessa månader...Kram
    Hej! Du får komma in här nu och då när du slipper till för att samla lite krafter, vi delar så gärna med oss! Sköt om er nu. Kram!!!
  • LCroft
    Mamma åt Issa skrev 2007-10-11 09:26:15 följande:
    Gomorron...Idag e Issa mycket bättre En dag i taget...visst kommer d fler dåliga dagar men denna dag ger massor Jo jag skriver blogg på www.bloggen.fi 2 små princessor o deras råddiga mamma tror jag att jag heter...Adressen hit har ja inte men ni kan bra skicka dit hem för svärmor hämtar posten hit åt oss varje gång hon kommer hitåt... o d e minst en gång per vecka...Skicka ett privat gb så skcika jag adressen åt er Denna dag ger oss verkligen styrka... o alla era fina ord...Kram
    Roligt att du kommer in och informerar oss om hur det går, vi är många som tänker på er! Kram!
  • LCroft

De här äldre har nog sovit ute i vagnen ända tills de slutade sova på dagarna, nångång före 3 år om jag kommer rätt ihåg?

Hörni, jag har lite mycket tårtor här hemma, inte nån som känner sig sugen? Hade börjat baka med Rebecca när pappa och hans fru kom hit med en tårta så nu har vi två... Förvånad Kanske jag ska bjud till kalas, nog skulle min släkt bli glad

Svar på tråden Österbottniska tråden 10