Österbottniska tråden 10
Millami, int kan väl na båån sova fö myki? Njut av att a sover, i perioder tå di växer myki så e di tröitto. He kan änder hastot, ibland gör di int na ana än itär heila tiin.
Millami, int kan väl na båån sova fö myki? Njut av att a sover, i perioder tå di växer myki så e di tröitto. He kan änder hastot, ibland gör di int na ana än itär heila tiin.
Ebbelina, hu kuna du glöm Pedesi?!
Hej allihop! Vi ha ve på mammabarn me typ 100 ader ung. Men kul var e.
Naana, berätt va Nyman sa åt er!!
In o berättar att nan ha fått en beibi!!!
Grattis mosti Rina!! Ja ja kan tänk me he att he känns langt bort ti va tide nu! Men snart e du hejm igen, tå får du fa o snusa på beibi.
Hadd allt gai bra me tussismamma?
He e rätt he naana, fa o shopp ty, he bruk hjälp!
Fast mest bruk ja ba pyyl tå min bååne har i örona, fö ja bruk va så slut så ja int minns va ja heiter, o uppgivi åv ti si döm ha sårt o int kuna gö na åt e.
Ål rajt Rina, vi väntar me spänning på meir detalje! HÄLS så myki åt henna!
Nä va säjr du Joffan??! Ere så?? Ha di besluta om he, från når i så fall?? Berätt mer!
Ojoj m00min, hede låter int na kul he!
Alkohol o amning... Jå ja tycker o att ett glas e ok. Vi drack champagne jag o gubbi tå vi hadd komi hejm från bb me Elis.
Pedersörestödet: YES!!
O vejt ni va, Elis er ett halvt år gambel ida! Hurra!
Nämen grattis, Jeremias mamma, o välkommen hejm Jonatan!
O va kul Lilla my att ni fick såde bra besked i Tfors! Kul!
Glad idag e ja, fö ja ha fått ett arbeiterbjudand. Bara tilläggsarbeit, alltså helger o ein kväld i viko. Å på brae ställ; eitt som verkligen tangerar intresse min (motion o folk )! Nu måst vi funder hu vi ska göra. He sku va suveränt bra för tå sku ja kuna va hejm länger me Elis.
Va anat... Grattis Rasse, visst fyllt ha två?
Nämen va, bara grå bålda överallt!! Vann e ni?