Österbottniska tråden 10
Den där länken, jag skulle inte ta den så hårt. Har läst rätt så mycket som Blueblood skrivit, oftast skriver han bra med humor men ibland också bara för att reta gallfeber på folk.
Den där länken, jag skulle inte ta den så hårt. Har läst rätt så mycket som Blueblood skrivit, oftast skriver han bra med humor men ibland också bara för att reta gallfeber på folk.
Sova, ja de kan vi här i huset! Ida hon har sovit hela nätter i egen säng sen hon var 8 månader. 10-11 timmars nätter, sen sover hon dagtid i allt mellan 2,5 - 4 timmar. Och nu ska jag skyll på Lilla My för det lät så skönt att fara och ligg när Lilleman sov, så istället för att fara och tvätta fönstren på utsidan så lag jag mig ner på soffan och sov i 3 timmar när Ida sov! Så nu har jag anklagat nån annan för det kan ju inte vara mitt fel att jag var lat eller? Och inte blev Idas byrå slipad idag heller, hittade inte sandpappret. Nåja, kanske på söndag istället.
Godmorgon!
Blir en dag i ishallen, Nico har turnering. Men jag har en egen teori om varför det ska vara bra åt mamma i huset När man fryser så förbränner man ju fett om jag inte minns helt fel, och i ishallen fryser jag hela tiden, så när jag kommer ut därifrån så måste jag ju helt enkelt vara smalare än smal
Nu ska jag fara och se på Jonotan
Och lära mig att stava.... Jonatan!!!
Har nångång hört att man ska sätta tanden i mjölk, men vet inte om det stämmer och inte vet jag heller om det hjälper om man inte slipper till en tandläkare omgående?
Förresten är jag lika fet som förr, det hjälpte inte att frysa häcken av sig i en ishall, så nu dricker jag en cider istället och nog är det gott