Inlägg från: Labolina FI |Visa alla inlägg
  • Labolina FI

Österbottniska tråden 10

Alltså SHIT va dumb ja e... GeneradSkrattande

Ja svara på et inlägg i ana trån, men byrja funder på vaför i a vir så lugnt ???
    Knappt et inlägg på heila dan helder.........

Håhåijaaa, ibland e man dumbari än annos !

• Labolina FI

No ska ja logg ut, få si huru ja ska klar me utan FL i fleira dag no ???

Imåro far vi på semester !!! JEEEEEEE !!!!!

• Labolina FI

Finns annos några bilder från semestern i galleri, ifall nan e intressera.

Int fö na ana, men ja vil jo såklart få upp besöksstatistiken na liiti !

• Labolina FI

Huhhuh ! No ha ja läst ikapp heila viko ! Så no tar ja kväldi- nati,nati.

• Labolina FI

Nå änteligen fik vi na åska ti si o hör på jär i Sandsund å !!!
    Synd ba tå int e va så mörkt. Had ipi fleir fönstre, å sat o drack kaffi i köki tå i mittiallt SMÄLLD en gang !!! He va no säkert så gott som mitt över oss. Vart faktist allt haj o sprätta upp!    Kanshi ja int e så tuff som ja tror !

• Labolina FI
    STYRKEKRAMAR ÅT BÅDE GRETA 80 & TVILLINGARNA MED FAMILJ !!!

Ja, så träffen vart imåro ???!!! Kanshi ja sko kom tå, sko böv å handil.
    He ska ja jö....dömde min bååne e no så virso ti å, så int siter ja na läng. Men ba ja no hindar drick en kaffi !
    Så kom me no Elton, Elwa o mamma, så ja får liiti moraliskt stöd. Annos e ja enda me "snåto" bååne tär !

Tänkt annos byri me na Efamol-oljo åt hode W. Lär ska va bra åt tokode som har svårt at siti still o koncentrer se. Åt hjärna väl såde övähuvutaagi....så kanshi jag o byri ta döm !
    Ha nan jär proa på döm ???
  • Labolina FI

Morning! Tänk, jär e ja upp rei, o int gråtä ja helder.... Byrja tyck he dags ti få naasortes rutine småningom ijen.
    Å idaa byri dähä äldsta lillbeibi min i Yrkes... vart far åre??? Ja jik jo sjölv jyst ut skola, tyckä ja!!!
    Kan tänk me dähä dootro hindar byt klädre 10 gang fön o komber nerböuland o seir at int o har na ti lägg på se ! Bara skåpi full, typ. Å säkerligen "full krigsmålning" !
    Nee, no ska ja fa å ita å ta å väck bååne.

• Labolina FI

No ska vi fa ti stan en sväng !
    Mirremama- Jooo, ja veit no he e föst 11.30 hade träffen !

• Labolina FI

Atten- No kan do ta Carmolisdroppona, men ta liiti minderan dos. He star jo på flasko:
    Invärtes: 5-10 droppar, så he e ti ta hede 5 droppar. Om e tå har na mission me så liiti veit ja int.... men så sa di åt me ti som lååsta veta tå ja arbeita vi Valioravinto. ( he e jo som ti som importerar dem...) Bruk sjölv ta 20 droppar !

*vinkar tibax åt MajaT o Mirremama* Tack för trevligt sällskap !

Svar på tråden Österbottniska tråden 10