Inlägg från: LillTållon |Visa alla inlägg
  • LillTållon

Österbottniska tråden 10

ja... inte alls trevligt detta med issa! Sitter bara och väntar på att telefonen ska pipa och man får veta mera hur det går men gumman!
    Svärmor och hennes kar åker ner idag och tar Nathalie med sig! Så det är ju bra! Dom behöver så mycket dom kan få nu!
    Men vi kan ju tyvärr bara hålla tummarna!
    Såå svårt att hålla bort tårarna!
    I går när C skickade att issa har leukemi så fick jag inget gjort på jobbet mera! Gick som en sombie! Skönt att få vara ledig idag!

Men det är bara att hoppas på det bästa nu!

• LillTållon

Min gubbe fick oxå en räkning tror det var förra veckan! den var inte alls hög! Men den var ihop räknad enda sen juni el. juli tror jag det var! Tur att han inte är ngn som ringer mycket!

• LillTållon

Mamma åt issa>> roligt att höra av er!

• LillTållon

Ja... ja e stolt över Melissa! Hon använder endast blöijjo tå o sover på nätre! på daga klarar o se bra!
    Å totto har vi bort å! Ha råka nu ti lemm bort ut dagisvesko åv misstag! o hadd ve å plocka ur a sj å så hadd ja glömd ti lakt tibax an!
    Så på så vis fick vi bort a på daga!
    Å natt totto to vi bort såde ba, la totto i ficko tå ja gick å läsa natt sago! Å int ha vi hadd na problem san he! O fråga int ett a hade kvälldi helldä!
    Så e ha gaijji väldigt smärtfritt! Trodd no vi sku var trätand föri vi haddd bort totto! Men e gick ju bra!

• LillTållon

Mamma åt Issa skrev 2007-10-11 19:16:17 följande:

Akut leukemi d e d lillgumman har... d e d bästa svar vi kan få... MEN ännu återstår d att få veta i vilket skede d e i 1 2 eller 3... ettan e bäst o d e d läkaren tror att Isabelle e i... Håll tummarna... Nu sover gumman så jag ska börja packa ihop mina saker o åka mot lägenheten o umgås med pappa o Nathalie... Kramar från barnavdelning 06 i Tammerfors...
    Håller tummarna för typ 1!:) Krama isabelle från Melissa m.fam.!
  • LillTållon

OI stackars er millami! Hoppas allt ordnar sig med anton!

• LillTållon

OI stackars er millami! Hoppas allt ordnar sig med anton!

Svar på tråden Österbottniska tråden 10