Inlägg från: Lindilididda |Visa alla inlägg
  • Lindilididda

Österbottniska tråden 10

Hej alla tjejer!

Idag har vi handlat fint babyskydd som jag så suktat efter en tid! Brio Primo med bas! Kinders har utförsäljning så vi fick det liiite billigare. Fanns mycket nedsatta varor där! Men det kanske löns att vänta ennu lite, så blir det ännu mera nedsatt!

Å ikväll bär det av till gamla studiestaden New Kaare Village (läs:nykarleby) och marknaden där. Är på nåt vis mysigt att gå omkring och kanske hitta ett å annat fynd?? Men gummistövlar sa ni? Äger inga sånna

• Lindilididda

Jag har minsann fått den finska IKEA katalogen Solrosen! men den va inge bra.. Viss agrejs va fina, men inte alls lika fin katalog som förr..

Det skulle ju vara så kul å veta hur många FL:are man går förbi på Juthbacka ikväll Ska vi fixa nåt märke?

• Lindilididda

Vi var oxå en sväng till Juthbacka igår! Håller med er om att vissa mänskor hade grymma priser! Jösses! Hur täcks dom ta såna priser? Och vissa som sålde...bara skräp...pinsamt nästan..
    Köpte iaf en "blomkruka" i zink för 2, 50! Hehe. Storshopping eller vadå?

Idag borde NÅN städa här hemma...stökit som bara den.. Svärfar har varit här den senaste veckan och hjälpt till med lister till dörrkarmar och golv.. Sånt som hade lämnat sen renoveringen. Shit vad mycket rosk och damm det kommer! Grrr. Så jag antar jag borde ta tag i dammsugaren.. uuusch.

Millami: jag håller just på att bli av med min flunssa! Och det började med sån hiskelig ont i halsen. Så följde det snor och feber med mycket hosta! Glää. Men nuu efter en vecka börjar det släppa.. Min BM sa igår att det är många som drabbats av flunssan nu!

• Lindilididda

GRATTIS Stinky! Jättefina bilder!

• Lindilididda

Millami: stackas dej! men kanske det är ett tecken på att det är näääära?

• Lindilididda

Millami

ja, hoppas hoppas du snart får hålla lillen!

Min bara busar i magen idag, hela magen hoppar och har sej! Mysigt! Men konstig känsla endå...man har en liten som sparkar å buffar...hur häftigt är inte det egentligen?? En RIKTIG bebis bor i min mage

• Lindilididda

Snacket82: BLUUUUUÄÄÄKI!!!! *hatar småkräk*

• Lindilididda

Jag tänker oxå på Millami! Håller tummar och tår! Så spännande!!!

• Lindilididda

Grattis till pojken Millami! Hoppas att du snart får hålla honom!

• Lindilididda

Jag tror Millami hade en födda-annons i Vbl idag! Fint hade dom skrivit!

Svar på tråden Österbottniska tråden 10