• Anonym (Oskulden)

    20 år och oskuld och ingen pojkvänn! Någo mera??

    Hej, läste ett inlägg för ett tag sedan, om en tjej som var 18 år och oskuld och inte hade haft någon pojvän alls. Här är en till och jag undrar nu om det finns flera här på FL som är oskulder och runt 20-25 år.

    Jag är oskuld eftersom att jag aldrig har haft en pojkvän! Eller haft sex med en kille bara för att ha det.... Kan bero på mycket men mest på att jag aldrig är ute på krogen och festar eller söker med ljus och lyckta på nätet efter någon. Kanske det att jag inte ser helt perfekt ut heller....

    För ca 1 år sedan fick jag kntakt med en kille över nätet jätte trevlig... vi pratade via nätet och i telefon, men sen vågade jag inte åka och träff ahan och allt rann ut i sanden... kommer jag aldrig att hitta någon..??

    Finns det flera somär i sama sits som jag.. så skulle det vara roligt att å kontakt med er...

  • Svar på tråden 20 år och oskuld och ingen pojkvänn! Någo mera??
  • Anonym (syster)

    Har en syster som är 28 år som haft 1 kille och sex 2 gånger. Hon förlorade sin oskuld när hon var 22 och han behandlade inte hennes speciellt bra. Så hon har liksom låst sig och blivit mer och mer skygg ju äldre hon blivit.

    nu har hon äntligen börjat blomma upp lite och börjat prata med killar när vi är ute. Det tog ett tag för henne. Men hon väntar hellre på en möjlig mr right än tar första bästa!

    Tyckte ett tag att hon var lite knäpp som inte hade ett så stort sexuellt intresse som mig, men inser nu hur jäkla underbar hon är, att hon väntar tills det känns helt rätt!!

    Jag kan ibland tycka att jag faktiskt var för ung för sex vid 15 och borde väntat tills jag var över 20..

    Ta det lugnt din tid kommer oxå!! Ta det i din takt det ska kännas bra för dig!!

  • Anonym

    min kompis pojkvän är 25 och oskuld, dock inte hon. Men han vill vänta tills de gifter sig, och han får nog vänta några år till eftersom hon inte vill gifta sig än

  • Anonym (28 år!)

    Media är fantastiska på att skriva om hur gammal svensken är i genomsnitt vid första sexet. Oj, vad det stressade mig! Men jag hade heller ingen pojkvän, i alla fall inte längre än några veckor och vi kom aldrig så långt som till sex. När jag var 28 år hade jag sex med en man för första gången (första gången för honom också!). Sen har det rullat på, vi är gifta och väntar nu vårt andra barn. Din tid kommer! All lycka till!!!

  • Anonym

    Jag var 19 år när jag förlorade min oskuld.

  • signaturbyte

    Blev av med oskulden när jag var 13. Om jag hade fått ändra något i mitt liv så hade det varit det.
    Är faktiskt lite smått avundsjuka på er oskulder.
    Hellre 23 än 13 i min värld.

  • övergiven pappa

    håller med "fcuk" man vet egentligen aldrig men som är den rätte; det beror på tidsaspekten, när han eller hon är mogen, o inte på vem o när, kravlös sex är det rätta ordet!!!!

  • Anonym (Man)

    "Fiska i rätt vatten"
    Var på platser, tillställningar, kurser eller annat med saker som intresserar dig. Drömprinsen kommer knappast och knackar på hemma hos dig.
    En sak till; krogen är väl inte enda (om ens lämpligaste stället) att hitta en reko partner.

  • Anonym (m)

    Jag var oskuld tills jag var 22, idag är jag gift med han som fick min oskuld. Han var 25 då och även han oskuld. Ha inte så bråttom. Jag hade inte haft pojkvän innan jag träffade min man så jag var okysst och ohånglad med...

  • Anonym (sen start)

    Jag är kille och jag blev av med oskulden vid 25 års ålder. Blyghet är den stora orsaken. Jag tycker fortfarande att det är pinsamt att jag fick till det så sent, men nu, tre år senare lever jag i ett mycket bra samboförhållande. Jag hade nästan förlorat hoppet, men nu trivs jag utmärkt med mitt kärleks- och sexliv.

  • Anonym (Man)

    Öva gärna "på egen hand" när det gäller sex.
    Jag var med en 23 årig oskuld en period och hennes största problem sexuellt var att hon inte kände sin kropp. Annars världens finaste kvinna som det tog slut med av andra orsaker.

Svar på tråden 20 år och oskuld och ingen pojkvänn! Någo mera??