• Nicke 77

Boråspappor

Tänkte försöka få igång en tråd för oss pappor i Borås.

• Svar på tråden Boråspappor
  • pelle81

Ja Djurparken nästa vecka låter som en strålande idè!=) Jag och Teo är självklart med på den iden=)

• lindelou

Pelle81

Va kul:) Lill-tjejen älskar att gå i djurparken och jag tycker faktiskt att det är ganska trevligt med om jag ska vara ärlig.
    Det är ju iaf roligare än en vanlig lekplats:)

någon mer som vill följa med? FL pappa-träff i Borås Djurpark, de skulle vara helt suveränt!

• pelle81

Hahaha ja det är betydligt roligare än lekplatser=) Ja det vore roligt om det var lite fler pappor som hänger på.

• Pucke

Im in.. Borås pappa på bergsäter

• Pucke

efter att jag dykt in på samtligas sidor så inser jag att jag har yngsta tösen här iallafall :D men det e fart o fläkt ändå..

sitter på 2a veckan semester av 5 härliga.. väntar på värmen dock.

• lindelou

kul att det verkar vara en del som är intresserade.
    vi kanske ska bestämma en dag, så det är lättare för alla att veta om ni kan följa med eller inte.

förslag? jag kan i princip alla dagar nästa vecka.

• Nicke 77

Pucke: Fem veckor? Vad är det för fusk? ;)

• pelle81

Själv har jag börjat min semester i dag=) Det är inte så dumt det heller;) Onsdag eller fredag passar bäst för min del. Vilken dag ska det vara soligt denna veckan? Någon som vet??

• Pucke

Nicke 77 skrev 2007-07-23 10:15:41 följande:

Pucke: Fem veckor? Vad är det för fusk? ;)
    4 veckor semester och 1 vecka pappaledigt. Bara att njuta, men känns inte kul när dom förutspår 3 veckor regn nu :(

För mig passar det ganska bra alla dagar i veckan.. nästa vecka är det ett sthlm besök för min del.
  • lindelou

ska vi säga på fredag då? det skulle passa bra för mig iaf:)
    de finns ju alltid paraply ifall att det regnar:P

Svar på tråden Boråspappor