Inlägg från: pelle81 |Visa alla inlägg
  • pelle81

Boråspappor

Hejsan på er alla Boråspappor=) Hur står det till i sommarvärmen(?) för er alla? Själv jobbar man sista helgen nu och börjar efter det min semester på fyra långa sköna veckor=)

• pelle81

Ja du Nicke 77 själv ska man jobba arslet (får man skriva arsle här inne??) av sig för att kunna gå på semester, bara det här skitvädret slutar så att man kan spendera några dagar ute med grabben också, annars finns ju en ganska enorm risk att han river hela lägenheten=) Någon som har några speciella sommarplaner?

• pelle81

Ja Djurparken nästa vecka låter som en strålande idè!=) Jag och Teo är självklart med på den iden=)

• pelle81

Hahaha ja det är betydligt roligare än lekplatser=) Ja det vore roligt om det var lite fler pappor som hänger på.

• pelle81

Själv har jag börjat min semester i dag=) Det är inte så dumt det heller;) Onsdag eller fredag passar bäst för min del. Vilken dag ska det vara soligt denna veckan? Någon som vet??

• pelle81

Fredag runt lunch blir skitbra. Lindelou du får bestämma mer exakt tid och plats för detta är ju trots allt ditt "fel"=)

• pelle81

Nä jag satt precis och funderade på det. Vi kanske ska ta det lite längre fram när det är lite fler som kan, och så kan man ju hoppas att mnan kan gå där utan att drunkna=)

• pelle81

Japp, vi ska till mallorca en vecka nu och direkt efter det ska vi till skåne en vecka men from v 33 så går jag gärna till djurparken vilken solig dag som helst.

• pelle81

Ja hoppas kan ma alltid göra men med min tur blir det säkert ösregn där nere och 35 grader varmt och solsken här hemma=) Men jag ska ta ett par öl för er borås pappor=) Jag ska ta två för dig Nicke som fortfarande jobbar din stackare;)

• pelle81

Hola på er allihopa=) Då var man hemkommen från Mallorca igen och kan ta igen sig i det lagom varma landet;) Djurparken på tisdag lät kanon men tyvärr drar vi iväg till svärfar i skåne då. Jag får hänga på nästagång istället, hoppas att ni får bra väder bara=) Ha det skoj!

• pelle81

Snackar vi 12 denna tisdagen?? Iså fall så skulle jag gärna kolla om vi kan ta det runt 12.30 för jag har nämligen inskolning för Teo jag med.Om man får hänga på alltså?

• pelle81

Jag måste också ställa in tyvärr, ska på anställningsintrevju imorgon kl 13.30. Fan det verkar nästen som om jag inte ska få följa med er grabbar någon gång=(

• pelle81

Det är det som ÄR skrämmande att dom faktiskt är matchotränade. Tänk vad dom kan göra när deras liga sätter igång;) Dagar som den är man glad (är alltid stolt) över att vra IFK:are, även om det hade varit roligt att nått svenskt lag hade lyckats i Europa igen.

Svar på tråden Boråspappor