Inlägg från: fjärilen78 |Visa alla inlägg
  • fjärilen78

KS eller vaginalt skapar "osämja"

hej!! jag och min man sitter i ungefär samma båt som ni!!
    jag vill både föda vag för att man mår bättre efteråt men samtidigt vill jag ha snitt då förra fl slutade i ett katastrofsnitt vilket har gjort mig skräckslagen
    min man tycker att det är bättre med vag förlossning och att vi tar det som det kommer men givetvis stöttar han mig men det blir ändå en jobbig situation och man mår dåligt av det!!

jag tror att det viktigaste är vad just du vill i detta läge!! men glöm inte att din mans åsikter givetvis räknas oxå men det är du som ska gå igenom detta,missförstå mig rätt nu!!
    jättebra att du ska gå och träffa en aurorabm jag går själv där just nu och det hjälper mig ialla fall!!

prata med dom på aurora och se hur du mår och känner efter samtal med dom sen kan du ju bestämma dig för hur du vill ha det!!

• fjärilen78

mariii: nej man får inte välja men om det finns orsaker till snitt så kan man bli beviljad det!!

• fjärilen78

scarlet iden queen: min första förlossning tog 20 timmar och det började med att vattnet gick!! (nu är ju 35 tim mer men tänkte om jag kunde svara något på din fråga) jag har aldrig hört om någon begränsad tid men det kan säkert finnas något sånt!!

Svar på tråden KS eller vaginalt skapar "osämja"