• Helena 74

Mitt 6:e mf

En stilla undran....
    För 38 dagar sen fick jag ett mf..eller mensen kom för 38 dagar sen,den va lite sen men jag tänkte inte sååå mkt på det mer än att går det över 30 dagar brukar det vara ngt..
    Iaf så blödde jag i 11 dagar och tyckte det va mycket konstigt!!
    Kände mig dessutom gravid så jag gick till mvc och gjorde gravtest vilket visade vara pos...*chockad*
    Men det va ju ett mf...mitt 6:e!
    Nu undrar jag lite....kan tyckas konstigt eftersom jag e "van" med mf MEN..jag har suuperont i brösten och har "kommit på" att jag mår lite illa då o då..
    Vad jag minns så brukar mensen komma igång som vanligt o det har den ju ej gjort....*förvirrad 33 -åring*

Nu vill jag veta : Hur länge tar det innan Eran mens kommer efter Era mf??

• Svar på tråden Mitt 6:e mf
  • Ronjah

Är du säker på att det var ett missfall då?

Condemnant qui non intelligent
  • Helena 74

Ja...jag va ju på ul och då såg han inget som va kvar iaf...
    Så det måste jag ju utgå ifrån...

• S80

beklagar dina mf. Efter mina 3 mf så har jag fått tillbaka mensen lite olika. efter första så kom den som vanligt, efter 4 v. Efter mitt andra fick jag den efter 11 v. och efter det tredje kom den efter 13 v. Hur har du haft det med mensen efter dom andra mf?

• Helena 74

S80 :
    Jag har fått tillbaka den som vanligt..Det är det som ha varit så skönt att den ej har krånglat!
    Men jag ska nog ge det ett tag till...Jag räknar det ju som att första blödningen va för ..nu 40 dagar sen..
    Men kroppen e ju som den e!
    Tack för svaret!!

• Kattis L

jag har fått tillbaka min mens efter sex veckor nästan på dagen varje gång vid mina missfall...

• Helena 74

Kattis L :
    Tack för ditt svar! Jag fick tillbaka den i lö..Nu är man "back on track" igen!
    3-vlig sommar!

Svar på tråden Mitt 6:e mf