• Simben

Vi med tidig vatten avgång

är oxå orolig över detta då jag fick min flicka i vecka 31+6 efter vattenavgång som dom inte kunde hitta nån orsak till. försökte hålla henne kvar men det gick inte. Nu är jag gravid igen och tänker mycket på detta. Men jag är bara i vecka 9 än så länge men mina tankar ligger redan där och gror om att jag verkligen vill gå tiden ut denna gång. Är skitorolig över att det känns som som om dom flesta som får för tidigt en gång får det igen men det kanske bara är för att man läser här inne det verkar så

• Simben

Emmen82; men kollar dom inte upp om det var gbs om man föder för tidigt? Så man isåfall vet att det var pga det? Jag fattade det som om dom kollade infektioner och sånt men att dom inte kunde hitta några sådana. Men dom kollade kanske inte just GBS?

• Simben

vem vet..då kanske jag oxå hade det men då tycker man ju det är konstigt att läkaren som ville prata innan jag skrevs ut från BB frågade mig om massa saker som bla om jag visste varför hon kom för tidigt eller om min mamma fått för tidigt, om hur jag haft det på jobbet osv. Jag menar var det gbs borde dom ju veta att det kunde vara anledningen eller? Jaj..man lär väl aldrig få veta kanske...

Svar på tråden Vi med tidig vatten avgång