Sommaren...
...KAN DEN TA SLUT NÅN GÅNG????
lite lustig är man allt,tom önska att sommaren ska vara över så man får sätta igång
...KAN DEN TA SLUT NÅN GÅNG????
lite lustig är man allt,tom önska att sommaren ska vara över så man får sätta igång
Jag vet och jag njuter för fullt och det är redan 6-e Juli
tÄNK..VAR TOG SOMMAREN VÄGEN...MAN GÅR OCH LÄNGTAR HELA ÅRET OCH SEDAN FÖRSVINNER DEN I REGN. oPP!..caps lockknappen...samtidigt som man vill komma fram till datumet då man ska iväg. Ja man är dubbelbottnad i sina känslor och allt. Försöker njuta mellan regndropparna. Men nu får det alt bli sol..vill inte sitta i en sittbrunn fylld med vatten när jag ska segla om en vecka.
Låt solen stråla på er tjejer.och ni som ska iväg ser solen över molnen i planet. NjuT!!!
Kram på er!
Hej Tjejer! Ja detta är nog första sommaren som jag har önskat att den var över... Jag som annars brukar få ångest bara jag tänker på att det ska bli höst... men snart så kommer augusti... Kramar från Mini
Mini: ja visst är det så,vi är lite knepiga vi
Nu e jag otålig igen,klockan har ju gått flera timmar sen sist
vill oxå att sommaren ska gå lite snabbare, det regnar ju hela tiden iaf så det kan lika gärna bli Augusti NUUUUU!
JAAAA visst kan det!!
Jag har precis fått datum för när jag ska ta medicin och när vi ska vara i USA. Så jag ska ringa kliniken ikväll och få svar på alla mina 1000 frågor och sen om vi har tur kan vi boka flyg och hotell och då har man kommit ytterligare ett steg på vägen.
Men jag vill åka NUUUUU!!!!
Tänk om man kunde spola fram tiden en månad ungefär, då skulle jag vilja det.
Får väl göra en nedräkningskalender oxå
När ska du göra ÄD?
Inget datum bestämt men bm sa att det ska bli i aug/sept så vi får hoppas på det!
Vår korsdonator ska lämna sitt andra prov i slutet av augusti och därefter planerar dom beh för både henne och mig.