• Anonym (fegis)

anal spray haha :)

Snackade nyss med min karl i tele.. jag ringde o sa go´natt..
    då berättade han att i den porrtidning som han köpt idag(!!) så stog det nån annons om en spray som minskar känsligheten vid anal penetrering.. hahaha.. och han sa att han skulle köpa en sån så att han o jag kan ha anal sex.. haha..
    jag kan bara skratta åt han... han är verkligen desperat.. stackarn.. haha..

hur skulle ni andra reagera om eran karl tänkte köpa en anal spray??

• Svar på tråden anal spray haha :)
  • Anonym

Skulle nog oroa mig en del för att bedöva mig kring analen...hm...Skulle ju inte känna om man blev "bajjig" då...Kunde bli pinsamt värre..

• Godisbit1

Hahaha ser det framför mig

Tanken är alltså att man ska ha pluggen inne i röva hela tiden? Gå runt med den och tycka att man är fin med den lilla diamanten hängandes i röven? *s*

TheMilky skrev 2007-07-05 08:34:25 följande:
    Såg dock nåt igår som jag för mitt liv inte fattar. Analsmycke. Det är alltså en liten plugg som du för in, och sen i änden så sitter det t.ex en liten diamant eller likande.Don't get it, det måste ju fan kännas som att gå med en liten bajskott hängandes konstant i röven. Tål att tänkas på.
  • Anonym (fegis)

grejjen är den att vi har inte haft analsex ännu o jag vågar liksom inte.. är en riktig fegis..
    så han vill bara göra saken lättare typ.. men om han är allvarlig är ju en annan sak..

Oh herregud, analsmycke.. haha.. det var ju nästan värre.

• Anonym

Men skit i att analsexa om du inte vill! Sånt ska mn göra av lust, inte av "press".

• Anonym (fegis)

har inte sagt att jag inte vill.. bara att jag inte vågar riktigt...men om man ger det lite tid så..

• Anonym (Life...)

Lite OT

är jag den ända som tycker att det känns som en bajskorv som går in och ut vid analsex?

• Anonym

sperma är ett jävligt bra glidmedel, ha *vanligt* sex först å sen låter du honom spruta över analöppningen, sen försöker ni få upp den igen =)

• Anonym (fegis)

jo det tror jag säkert att det är.. men frågan är om han är alert nog att köra 1 gång till liksom.. :P

• Anonym

om han vet vad han får så kan han säkert tvinga den å vakna en gång till LOL =)

• Anonym (fegis)

ja iofs hehe..
    men jag tror inte att jag är med förren efter bebisen har kommit.. så..

• Anonym

aah, bebis också, nä inte bra. då är man ju fan öm som det är redan överallt jue =) haha. får ta det några månader efter bebis...om ni hinner nångång =) hehe

• Anonym (Life...)

Anonym (fegis) skrev 2007-07-05 09:59:41 följande:

ja iofs hehe..men jag tror inte att jag är med förren efter bebisen har kommit.. så..
    jag är i v.32 och hade analsex för ett par dagar sen och det gick bra...fast vi fick köra skeden då barnet tryckte på när ma nstod på alla 4 men när vi låg skeden gick det bra.....
  • Anonym (fegis)

tror säkert det går bra med bebis i magen.. men jag känner inte riktigt för det.. tror jag.. hm.. (måste nog fundera lite mer)..

• Anonym (Life...)

Anonym (fegis) skrev 2007-07-05 10:03:15 följande:

tror säkert det går bra med bebis i magen.. men jag känner inte riktigt för det.. tror jag.. hm.. (måste nog fundera lite mer)..
    gör inget du själv inte vill....då kan det sluta med obehag och smärta och då kommer du aldrig vilja göra det igen...gör det när du känner dig redo och mogen för det...
  • Anonym

jag hade sagt tack men nej tack. det hålet bajsar man ju med. Usch.

• TheMilky

Anonym (oa)

Jo, jag är med på det, I love it to :)
    Men jag tänkte mer att gå med det i rumpen på jobbet t.ex :)

• Häxan Jia

TS de räcker med att köpa vanlig bedövningspray för penis och använda analt istället.....

*Stolt SLAMPA *
Svar på tråden anal spray haha :)