• Marleen

Mår så dåligt av detta

jag mår så dåligt av detta. jag har så sjukt svår förlossningrädsla. jag har en son på 10 månader och jag känner att jag orkar ingenting med honom, glömmer en massa sakre, kan inte konsentrera mig på jobbet, gråter för minsta lilla och blir sur och tvär för minsta lilla. tappar humöret på noll tid.

vill ju inte vara såhär, jag ÄR inte såhär annars. jag är glad o nästa aldrig arg och sprallig o busar en massa med sonen...

jag har till och med inte ens ringt till MVC för att få en inskrivning än. visst jag är i v 8 bara men har ju vetat opm detta i 4 veckor ca. vill inget alls längre..

vill ha mitt bran och kunna mesa och ta hand om mina barn jag har sen... så jag vill absolut inte ta bort mitt barn.

jag tog bort ett barn i februari p g a detta men inte denna gången denna gången ska de gå...

JAG VILL HA EN IGÅNGSÄTTNING för att klara detta. får jag inte de.. och får jag inte besked på att jag kan få de snart så vet jag inte hur mycket jag står ut med son gravid... måste ju tänka på min son jag redan har!!!! fan vaallt e jobbigt nu

• Svar på tråden Mår så dåligt av detta
Svar på tråden Mår så dåligt av detta