Inlägg från: Anonym (sandra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sandra)

Att vänta på att mannen ska separera från sin familj...

jag har varit den där personen din kille är. Jag sa exakt samma saker att vårt sexliv var utdömt mm...han köpte hela storyn, Självklart var jag jätte kär i den nya killen och ville verkligen satsa men jag velade och tillslut stannade jag hos min egen man!

Om det verkligen är så utdött, kan han sova hos dig på nätterna. Jag menar om båda är överens då borde det ju vara enkelt. Jag tvivlar på att han lämnar henne under semestern.
    Jag tror att han tillslut väjer frugan. Jag vill inte vara elak. jag har vari´t i din pojkväns sits så jag vet hur jobbigt det är att älska två personer samtidigt, för det gjorde jag.
    Ställ ett ultimatum till honom. Att innan augusti är slut så ska ni ha gjort slut, för om båda är färdiga med varandra som han säger så borde det inte vara något krux.

Beklagar din jobbiga sits. Får än idag skuldkänslor när jag tänker på den andra killen. Jag älskar honom fortfarande

• Anonym (sandra)

hade han inte lämnat sambon???Flyttat ut??? Har du varit i den där nya lägenheten..låter lite skumt

• Anonym (sandra)

men har inte lämnat sin sambo ännu??? Om dom inte ens sover brevid varandra, vad finns det då att vara rädd om, speciellt om han har flyttat ut. ledsen att säga, men jag tror att han inte kommer att lämna sin sambo....hur länge har du väntat på honom???
    What comes aroud goes around.

• Anonym (sandra)

ja men det blir inte lättare att vänta och vela.jag tror inte att sambon vet. han är för rädd att såra henne. för annars hade han berättat om dig till sambon. ingen sover ett år i seperata sovrum utan sex. vill inte att du ska upppleva samma sak som jag gjorde åt min nya kille. fan vad jag gjorde honom illa. jag älskar honom så mycket än i dag och tänker ofta på honom. men min man och son vinner lätt ändå.jag älskar två personer.min son var en bra ursäkt till nya killen.tyvärr. och han köpte det. hatar mig själv för det.

• Anonym (sandra)

bra ts! Min "nya kille" gick på skiten i flera år! Fy vad hemskt. Jag äslade honom så jäkla mycket men kunde inte lämna sambon och barnet som jag också älskade!!!

Om han säger att det är över mellan dom två, så då är det inga problem! Bättre att veta sanninfen på en gång . Sätt ett datum. Har han ens sökt en ny lägenhet?
    Hur gamla är barnen???

• Anonym (sandra)

Ring honom och ställ lite frågor. Om det är över mellan honom och sambon då finns det inget att dölja. Bara för barnen i början. Varannan vecka, är inte svårare än så.
    Och det där med att han bodde själv när han hade barnen i somras själv låter konstigt att han gör det när du är bortrest.

Kan han vara hos dig två till tre dagar i sträck. Om han inte har något med sambon så kan han ju sova hos dig utan några problem om det är dött och slut. För om han har sambon samtidigt med dig, hur ska han då bortförklara en tre dagar???

Annars kan han bara säga till barnen att pappa jobbar borta eller hos en kompis. För sambon borde ju inte bry sig då. För om det är slut och över som han påstår då borde dina känslor komma först!!

• Anonym (sandra)

ser alla klassiska saker. Får du ringa honom på hans mobil??? Eller påstår han att barnen tar skada av det???

• Anonym (sandra)

men hur gick det gumman? Pratade du med honom. Usch  vad jobbigt för dig! Såå såå ledsen för din skull=(...har ni pratat något? Får du ringa honom osv?

• Anonym (sandra)

jag tycker att du ska prova ringa honom nu!!! Han har väl inget dölja om det är över med sambon! TYcker synd om dig! Varför kan du inte ringa honom? VEt du vart han bor?

• Anonym (sandra)

så nu säger han att han håller på att bryta med sambon??? Det var ju helt slut!

Klart att det är tjafsig när han behandlar henne som skit! Han träffar ju dig bakom hennes rygg! Det verkar inte alls vara slut!!

Tyvärr, han verkar inte vara någon bra kille! En dag gör han det samma mot dig=(

• Anonym (sandra)

men det har redan gått ett halvår! Hur många månader till???

Svar på tråden Att vänta på att mannen ska separera från sin familj...