Inlägg från: Anonym (same here) |Visa alla inlägg
  • Anonym (same here)

Att vänta på att mannen ska separera från sin familj...

vad många som är i samma sits! jag känner ju mig ensammast i världen! han säger att det är dött mellan dem men vad vet jag? det är jobbigt att det enda jag kan lita på är hans ord då jag vet att han ljuger för henne.

han har sagt att han ska ta tag i separationen efter semestern, jag tror på honom men tvivlar ändå var o varannan dag på om vi gör rätt. jag vet inte riktigt vad som skulle göra så att det kändes lättare. Tiden antagligen.....

Styrkekramar till er ALLIHOPA! älskarinnan, frun och den otrogna mannen.

• Anonym (same here)

Mannen: Tack för att du skriver här och man får se det lite från ditt håll. Var du bor är ju otroligt viktigt, du bör flytta från din sambo snarast oavsett hur bekvämt det är eller inte. Om du gör det så förstår din "flickvän" att du menar allvar och kommer nog att få en helt annan inställning. Det är oerhört påfrestande för henne att du forftfarande bor med din sambo (min erfarenhet). Jag har upplevt att jag aldrig kan känna fullt ut vad jag känner för min kille så länge han bor med henne. Och med det kommer en massa tvivel m.m. Det kommer väl att bli jobbigt iaf när du väl flyttat. Om du är säker på att du inte vill leva med din sambo gör pinan så kort som möjligt och flytta!

Det är ju vad man GÖR inte vad man SÄGER som räknas! Tänk på det.
    Lycka till.

• Anonym (same here)

Roligt att höra att det känns skönt för dig! Och att hon vill fortsätta träffa dig.

Får jag fråga en sak?

Hur känner du inför din sambo eller blivande ex? Hur kommer det sig att du är beredd att lämna henne? Själv funderar jag jättemycket på hur min "kille" tänker och känner inför sin sambo som han snart bör flytta från. Jag får inte riktigt allt att gå ihop. Men jag får inte några svar från han heller som jag är nöjd med.... :-/

Det är så jobbigt att vara svartsjuk på dom och henne. Hon bor ju med han än. Trots att han säger att jag verkligen inte behöver vara det, och att han bara längtar efter att få vara med mig. Jag vill såklart att han ska säga så men jag kan ändå inte förmå mig att ta till mig det.

Hur vet du vad du vill egentligen?

• Anonym (same here)

ååååå fy... det bara bubblar i mig av att läsa det ni skriver! Jag känner SÅÅÅ LIKADANT som er!

Nu ikväll är det så himla jobbigt och jag funderar så mycket på varför han eg. vill göra slut med henne och varför han inte tagit tag i det innan.

Nu i veckan el. nästa vecka ska han ta ta tag i att sälja deras bostad. Så det närmar ju sig men ändå har det gått så mycket längre tid än jag orkar med. Han får dessa veckor på sig sen orkar jag inget mer.

Hans sambo vill ju fortsätta och det gör mig så osäker. Jag vill för allt i världen inte att han separerar enbart p.g.a. att han träffat mig. Om det är en utlösande faktor kan jag acceptera, men jag vill verkligen att det är slut slut slut mellan dom.

Nu blir han ganska upprörd när jag "pressar" han, han säger att han håller på att ta tag i allt. Men jag tror inte vi förstår varandra hur jobbigt envar har det. Som sagt. Vänta och se....
    Kram på er!

Svar på tråden Att vänta på att mannen ska separera från sin familj...