• knasfia

ont i magen v. 17-18

Hej!
    Är det någon mer som har mensont i magen i v. 17-18? jag har haft ont i några dagar nu, inte jätteont men lite molande och jag känner mig öm i magen. en natt vaknade jag dock med riktig mensvärk som ganska snabbt gick över. Det känns inte som om det är ligamenten för de har jag också kännt av.
    Tycker dock jag fortfarande känner sparkar hmmm, vet någon vad det kan vara? får inte tag på min barnmorska idag.

tack på förhand!!!

• Svar på tråden ont i magen v. 17-18
  • knasfia

du har nog helt rätt, har du kännt likadant? det är mitt andra barn men jag kan inte komma ihåg att jag kände så här mycket med mitt första barn (nu var det dock 5 år sedan och man glömmer ju har man märkt).

• knasfia

tack gulliga, nu känns det lugnare, det låter ju helt logiskt men ibland nojjar man fullständigt!

• knasfia

Hej igen,
    Tror minsann att det var växtvärk, verkar som om magen har växt de senaste dagarna, imorse fick jag lägga undan ett par jeans som absolut inte går på mig inte ens med gummisnodd i knapphålet. Och som ett litet kvitto hade den lilla fotbollsmatch nu på morgonen, härlig känsla!!! Bra start på dagen!

Svar på tråden ont i magen v. 17-18