• Anonym (tönt)

Fan det är ju pinsamt att köpa kondomer!

Måste göra det idag, apoteket har väl? Fan, jag kommer ju dö! Känns nästan som om det står i pannan på mej *hem och knulla*

Men jag ska hämta ut ett recept på samma gång, kan jag betala kondomerna vid "recept-kassan"?

Usch, skämms redan!

• Svar på tråden Fan det är ju pinsamt att köpa kondomer!
  • pajas01

de e verkligen kanon både jag å mina bror tyckte de va fult normalt.. och ah de har ju bidragit till att vi är öppna och kan prata sex utan att se ut som en bunt tomater hihi jag ska göra de med mina barn å hoppas de blir samma reaktion hehe

• Anonym (VAA???)

Skäms du för att du är viril och rädd om dej och din partner???
    Skäms du för att du skall ha en härlig kväll(dag)??
    NÄÄÄ - sträck på dej! Du borde vara stolt och nöjd!!!

Ha det så gott!!

Ps Om du skämms så kanske du skall vänta med sex ett tag - tills du "mognat" och vågar stå för det...

• TheMilky

Om du tycker det är pinsamt att skydda dig mot ev. sjukdomar alt. graviditet, gissa hur pinsamt och jobbigt det kommer vara att sitta i väntrummet på STD mottagningen, alternativt bli gynundersökt och pillad på i 9 nio månader.
    Lycka till!

• Anonym

och de är nog minst lika jobbigt att få ett brev hem hej en du haft sex med har klamydia.. grattis...

• hanna  f

har aldrig köpt kondomer ..tycker oxå det känns pisamt men igentligen e det väl mer pinsamt att vid 25års ålder aldrig ha köpt några...kan tilläggas att jag borde ha köpt..

• Irish

Jag hade vår vår bästa vän på besök från stockholm med ut på en promenad när han var här på besök. Drog in honom på apoteket och bad honom köpa men han påminde mig snabbt om att hans mamma jobbat där...m jag la kondorna lite diskret på vagnen sen ena vanten på... döljde ganska bra, du kan ju lägga ngt annat på kankse. Tog det sen med recept. Tyckte det var sååå pinsamt men dem är ju vana. Hade du reagerat om u suttit i kassan? Jag hade inte det men det är ju ändå så hemskt att köpa kondomer...LYCKA TILL

• Kinne79

Jag och min sambo var på två månaders semester till Sydamerika förra sommaren. (För att minska på kladd vid tillfällen där vi inte skulle kunna tvätta av oss ordentligt köpte vi med oss kondomer från Arlanda.) Jag köpte 3pkt!! Det var faktiskt lite pinsamt för killen i kassan kunde ju inte veta att jag skulle vara borta så länge, utan jag var säker på att han trodde jag skulle på 1 veckas charter...

• Anonym (smg)

jag har använt kondom 2 ggr i mitt liv

• Auris

När jag var 15år, bodde i en liten håla där alla visste allt om alla och min mamma jobbade på apoteket så var handla kondomer ungefär det pinsammaste jag kunde tänka mig. Nu är det mera en vardagsgrej som jag inte reflekterar över.

• Anonym (tjej)

Klart att det är pinsamt att köpa kondomer! Okej att det finns vissa som tycker det är helt naturligt och blablabla, men ni måste ju ändå förstå varför man tycker att det är pinsamt.

Jag skulle in ock köpa en gång och trots att det inte hände något pinsamt gör jag aldrig gör om det.
    Hon som jobbade på apoteket tittade visserligen först på varorna (ja, jag köpte givetvis fler grejer ) och sedan på mig. Hon tittade med en speciell blick, usch det var hemskt.
    Nej, ska det handlas kondomer får min partner göra det.

Jag håller även med de som har män som skäms för att följa med in. Jag skulle också vägra följa med. För det är verkligen det här "Vad ska ni hem och göra då?"
    Det spelar ingen roll hur naturligt det är! Det är naturligt att fisa också, men att göra det högt och ljudligt bland främmande skulle nog de flesta tycka var pinsamt ändå.

• Yes I am
    Grabbo skrev 2007-06-21 09:01:45 följande:
    Det är därför jag inte jobbar i kassan på konsum... för att det finns sånna som du
Svar på tråden Fan det är ju pinsamt att köpa kondomer!