Jobbigt att vara FÖR snygg?
jag tycker nog inte att jag ar RIKTIGT snygg men ser val ganska bra ut enligt mig sjalv. det positiva med det eller att vara tjej over huvud taget ar att jag ofta far komplimanger (senast var i en mataffar i gar) man erbjuder mig att ga fore i en ko,jag far sittplats i tunnelbanan, (ngn snall kille erbjuder sig) jag far gratis drinkar ibland nar jag gar ut..kanske ar detta for att jag ar a:tjej, b: bor i London dar manga killar ar gentleman!jag jobbar i ett omrade dar manga gar kostymkladda och ser ganska snygga ut och jag flirtar eller tittar pa nagon sakert varje dag och kanske far ett leende tillbaks, san't tycker jag bara ar kul!
det jobbiga ar kanske att nar killar tittar eller sager hej/visslar sa ar man liksom aldrig 'speciell' eller 'utvald', dom sager det till alla tejjer som gar forbi, sa man (jag) tar det inte alls pa allvar utan tanker mer 'titta inte pa mig!'.
eller om jag gar pa gatan och inte ler eller ser glad ut sager nagon 'le lite at mig' eller nagot sadant fjantigt. jag tycker helt enkelt inte om nar folk tittar pa mig. det ar nog mest positivt tror jag. jag jobbar som receptionist och ar 'ansiktet utat' och jag tror inte jag hade fatt detta jobbet om jag hade vart betraktad som ful, simple as that.