Phu: Det var många frågor. Jag ska försöka svara för mitt kundservicehjärta kan inte låta dem ligga här obesvarade... men det är alltså jag, My, som svarar inte moderatorn.
Glass: Moderatorerna har gjort Patrik uppmärksam på att detta behövs ett flertal gånger förhoppningsvis tar han snart tag i det. Han har sålänge tydliggjort varning och tillsägelse i forumpolicyn.
Du är för liten: Kontakta honom igen och säg att du misstänker att du fick dubletter och be honom kolla det. Du får alltid ett meddelande om du har gjort något felaktigt.
Snurp: Risken är nog att du fick en och annan varning där.. mest för att Moderatorerna ville få Redax uppmärksam på tråden... f'låt... men jag tror att under rådande omständigheter bortser de nog från dem, annars kan du hänvisa till MuminMy (moderator) för det var hon som tog bort dem.
Mamma Ninna: Texten är felaktig, redaktionen vet om det men har inte åtgärdat det. Flera medlemmar har de rätta teckenkombinationerna i sina krypin, Roisin Dubh är en av dem om jag inte minns fel.
Snurp: Moderatorerna har inte fått något besked från redax ang. den tråden så vi tvingas låta den stå som den gör. Moderatorerna har den i sina favoriter och ser om det kommer nya inlägg i den som då tas bort.
Kalaskulan: Eftersom ägaren av sajten är ansvarig för allt som skrivs här kan han och hans anställda (inte moderatorerna) se vem som döljer sig bakom en anonym.
allmän information: Man behöver inte vara rädd att kryssa i anonym-knappen för att man tror att man är avstängd från funktionen. När man är avstängd kan man inte kryss i anonym. Det finns alltså ingen risk att man "avslöjar" sig den vägen.