Inlägg från: Du är för liten |Visa alla inlägg
  • Du är för liten

Moderatortråden

det gällde borttagning av anonymiteten för övrigt, glömde ta bort krysset så jag var anonym där man inte fick vara det, undrar också, hur länge är temporärt?

• Du är för liten

Under rapportera kan man läsa att man kan välja "namninsamling" som orsak till rapporten och att det ger en varning om det stämmer.
    Varför detta? Vad menas liksom? Faller det under att inte ge tung kritik åt företag (namninslamlingar kan väl handla om t.ex. tjejen som blev våldtagen o man samlade in pengar till henne runtom i landet) eller gäller det alla slags namninsamlingar som har pågått här? Blir förvirrad..

• Du är för liten

Isolde jaha, tack för svaret, jag blev hemskt konfunderad över det nämligen
    Förstår att kennelklubben inte skulle uppskatta det

• Du är för liten

Jag undrar också Centurion, fick min indragen av ett misstag o det suger ju då om jag gör ett misstag igen får den idragen i en månad!

• Du är för liten

Jag vill undra varför jag vid mitt första anonyma misstag (tänkte vara anonym, ändrade nilägget och tog bort anledningen till att jag skulle vara anonym men var ändå anonym) fått den indragen i mer än en vecka?

"Eftersom du använt anonymfunktionen felaktigt så får du den i enlighet med vår forumpolicy tillfälligt indragen"
    En vecka, var tiden, nu är det 9 dagar och tickar på, fick det där den 7/3
    Jag menar om det skall vara såna här åtgärder får dom ju fungera också...

• Du är för liten

Jo de reglerna har jag sett men det jag skrev var inte kränkning öht, jag skrev åt en tjej o inte göra abort för nån annans skull osv, var inget sånt alls så jag kan inte tänka mig att jag skulle fått den permanent indragen jag heller...

• Du är för liten

jösses, jag fick 7 meddelanden på samma gång!

• Du är för liten

Ja jag har redan mailat, får se hur det går, med strejken lär det väl ta ett bra tag innan anonymitetsfunktioner får nån uppmärksamhet

• Du är för liten

Jag mailade patrik idag angående min anonymitet o fick svaret att jag blivit fråntagen den två gånger, därav 4 veckor.
    Kan en moderator missa att meddela mig om detta?
    Jag har nämligen inte fått mer än en (med dubletter men det sa han inget om så jag antar det inte spelar roll) tillsägelse om att jag gjort fel med anonymiteten så det blev snurrigt...

Går det att ta bort den från mig samtidigt som man kan glömma att jag får ett automatiskt meddelande? Alltså, jag är trött men ni förstår... åtgärd utan info.

• Du är för liten

Mor64
    Giz har fel på sin internetuppkoppling enligt en annan tråd där hennes vänner svarat, så det är inget annat än att hon inte har någon uppkoppling

Svar på tråden Moderatortråden