Moderatortråden
jajaja några eller vissa.......skulle iaf vara moderatorerna OCH trollet som skulle testa ju *räcker ut tungan å kastar en kotte*
jajaja några eller vissa.......skulle iaf vara moderatorerna OCH trollet som skulle testa ju *räcker ut tungan å kastar en kotte*
gomorgon terror på moderatorerna
(tänkte göra n mega häftig smiley men avstog så inte moderatorerna skulle bli avis )
avvvvvvvvviiiiiiiiiiiiisssssssssssss
men om det handlar om dej personligt å du skriver i jag form så då får du vara anonym för det var det du undrade om du fick fast du skrev inte det ordagrant. men det är klart att vara anonym och skriva: jag lyckades färga makens kalsonger röda.
det kanse inte hmm riktigt går inom reglerna för anymitetet
ur anonym reglerna:
Känsliga rummet
I känsliga rummet har man möjlighet att vara anonym för att kunna skriva om sådant man kanske i vanliga fall inte skulle våga skriva om.
Man får INTE skriva som anonym om det endast rör sig om en allmän fråga, debatt/diskussion eller uppfattning som inte berör egna personliga erfarenheter/kopplingar. Det gäller både när man startar en ny tråd och när man svarar i en tråd.
Missbrukas anonymiteten på sådant sätt att det strider mot användarvillkoren dras denna förmån in permanent. Man får t.ex inte gömma sig bakom anonymiteten för att kränka en individ eller skriva negativt om någon person eller grupp.
Inlägg som inte hör till känsliga rummet får inte postas i syfte att kunna åtnjuta anonymitet, det kan också leda till att anonymfunktionen dras in. Postar man en ny fråga om sådant som det inte finns synnerliga skäl att vara anonym för gör det att anonymfunktionen dras in i en vecka. Om det upprepas får man anonymfunktionen indragen i en månad. Därefter blir det permanent.
ups sorry nu leker jag hobby moderator igen
ups sorry tog förgivet att det handlade om anymitet.....fast vem kan klandra mej jag är ju bara hobby moderator
å äntligen en tråd som jag passar i alltså förvirrades tråd eller vad den nu kommer heta
jiiiiiiiiiiiiiiiiippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
väntar å väntar å väntar å väntar å väntar
menar du mailet den som anmäller får?
det ser inte moderatorerna utan det går per automatik.
och det är endast när man skriver i namn och mail som man får mailet.... men som sagt det man skrivet ser INTE moderatorerna
poienterar: det man skrivet i namn och mailfältet..... självklart kan moderatorerna läsa motiveringen man skrivet