• My 2

Moderatortråden

Det blev så efter den senaste serverkraschen, tror att Patrik vet om det...
    /my

• My 2
    Kajsan: insyn i moderatorernas forum mot lite info? *ler konspiratoriskt*
  • My 2

Jenny Tom: Det är en sån där tekniskt fråga som vi inte har svar på Men maila gärna support@familjeliv.se Eller om du har tur så läser Patrik din fråga här och svarar

/m

• My 2

Auriel: Det där låter konstigt, när du klickar på en medlems namn ska du komma till den medlemmens krypin och inte till ditt eget... Ta gärna några skärmdumpar och skicka till support@familjeliv.se Så kanske de kan hjälpa dig.
    /my

• My 2

Bebis: Du reggas inte två gånger, har du blivit reggad som okänd så reggas du inte som bebis... vid det tillfället

Korallen: Det är det Om namnet är en länk till den personens krypin är den "blå" som i tråden eller gästboken, namnen i inboxen är svarta = inga länkar.

• My 2

DET underar jag oxå! Patrik? 

• My 2

hej giiizzzzzz!!!

*slänger iväg lite av lagret av kottar, dagen till ära guldfärgade*

• My 2
    *ställer mig i dörren och ser strängt på alla barnen*

NÅ? Vad står på? Gå nu ut och lek med er istället för att hålla på och reta moderatorerna! Seså! Ut, ut ut...  *viftar med sopkvasten*

Nån som har en fråga idag?

Denna tråd lever bara 16 dagar till... Kanske Patrik har driftsatt ett alternativ tills dess? *håller tummarna*

/my, ordningsman och moderator
  • My 2

Hallå där giz! Inte sno vårt jobb! 

LenaK: Ja, det gör de, men redaktionen kan också stänga trådar i förtid om de anser att det är nödvändigt av någon anledning.

/Moderator

• My 2

Nu tar jag helg!
    Roisin är fortfarande online så jag överlämnar tyglarna åt henne

Ha det bra!

Svar på tråden Moderatortråden