Moderatortråden
Aha! Får ju inte säga något om enskilda fall, men jag kan nog säga så mycket som att det lär bli ett redax-ärende...
/my
Aha! Får ju inte säga något om enskilda fall, men jag kan nog säga så mycket som att det lär bli ett redax-ärende...
/my
Okej. Finns ingen anledning att skriva i tråden. Jag är den som tog inläggen idag, men notera helt utan tillsägelser eller varningar. Vi låter den vara nu, det blir bäst så. Ok? Tycker ni det behövs kan jag skriva ett meddelande till efter SnutteNuttans men.. jaja.
/my
Peki: en fråga för supporten... support@familjeliv.se
Lilou: Förtydligande: Redaktionen vet vem som är vem men inte vi moderatorer, vi har inte tillgång till någon medlemsinformation överhuvudtaget, det har bara redaktionen, vår "makt" sträcker sig till att ta bort inlägg och trådar och säga till i trådar. Du kan läsa mer om oss och vårt jobb här: http://www.familjeliv.se/Forum/uppratthallningen.php
/Moderator
*räcker ut tungan åt Isolde*
Snysop: Vi vill också gärna veta! Bossen brukar ju smyga omkring i den här tråden så kanske kanske han har ett svar till oss? *tittar bedjande i bossens riktning*
/my
Bebis: har inte sett till den tråden? Kanske någon av mina kollegor vet besked?
Okej, så här är det.
Vi ser det ni skriver i fältet "motivering", så skriver ni ert namn / nick där vet vi vem anmälaren är, annars inte.
De mail som går ut går automatiskt från systemet, vi vet alltså INTE vem det går till (anmälare eller anonym inläggsskrivare). Vem som skrivit inlägget står inte heller i rapporten utan vi måste öppna tråden för att se det och det gör vi inte förrän vi läst rapporten, allt för att inte påverkas av VEM utan bara ta hänsyn till VAD.
/Moderator
men du är inte moderator giz Glöm inte det
Bebis: Om en medlem blir avstängd för "trolligt" beteende kan det ju verka logiskt att trådar den medlemmen startat försvinner "if you see what I mean"
Vill dock påpeka att jag inte har någon som helst information i det aktuella fallet
som vanligt: två hjärnor en tanke...
Jaja, RD, Jag SKA gå och lägga mig och överlåta forumets drift till dig ett par timmar, jag tar morgonskiftet från 07.00 imorgon *asg*