• giz

Moderatortråden

jepp såg oxå att alla äldre än mars i år är borta saknar massa trådar ju som jag ville ha lätt tillgängligt.......but går ganska ok att söka manuellt......förutom dom trådar som var aktiva vid datacrachen....dom med stjärnor före.......därimot äldre trådar har ju rubriken kvar

• giz

hahaha japps...... fin matta.....

• giz

hahahahahahahahahahahahahahahahaha

ville bara utmärka mej lite

• giz

du klickar på en av mailadresserna, skriver ditt ärende å väljer skicka

• giz

för att få med länken så öppnar du di tråd, markerar adressen i adressrutan, höger klicka, kopiera, sen öppnar du rutan med mailet, högerklicka å välj klistra in

*sorry kunde inte låta bli*

• giz

japps. gå in i favoriter å klicka på x

• giz

förutom jag som får varningar nästa gång kan jag nöja mej med en tillsägning ni behöver inte slösa på mer varningar på mej vill ju inte att alla andra ska bli utan

• giz

hahaha noppe har hållt mej i skinnet räcker med dom jag har i inboxen sen förut......men hmm det är många nog det

hahaha ja den bossen han är inte att leka med...... han kanse är allergisk mot kottar *tänkte jag inte på*

kanse ska kasta ngt mera allergi vänligt på honom

*tänker*

kladdkaka med grädde
    gräddtårta
    vattenballonger
    balonger med mjöl i

hmmmm tror han blir lika arg iaf *kanse ska låta mastern vara.....ett tag iaf *

• giz

coooooooollt betyder det att man ser om en anonym avreggat sej tro...
    eller att dom är offline eller blockerade från fl eller att dom blivet av med anonymiteten eller vad fn betyder det?????

Svar på tråden Moderatortråden