Inlägg från: Roisin Dubh |Visa alla inlägg
  • Roisin Dubh

Moderatortråden

Men tydligen försvinner den också!

Det var ju färg på mitt inlägg innan men nu är det svart!?

• Roisin Dubh

Nej trådar liger kvar även om man avregistrerar sig.

Det är bara moderatorer och redaktionen som kan ta bort inlägg/trådar. Jag känner inte heller till tråden ifråga.

• Roisin Dubh

Trådar försvinner inte per automatik för att man blir avstängd heller. Däremot kanske redax anser det vara lämpligt i vissa fall att sopa bort alla spår av en f.d. medlem.

• Roisin Dubh

Gå och lägg dig MuminMy! *pekar mot sängen*

• Roisin Dubh

Ha ha, det där skrev vi också samtidigt! Hur kunde du veta att jag skulle be dig lägga dig?

• Roisin Dubh

Jo vi ser hur många anmälningar ett inlägg har. Alla motiveringar (som exemplet Isolde gav) på ett och samma inlägg samlas och radas upp under varann.

• Roisin Dubh

↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ← *pekar på länkarna ovan*

CB72, jag såg dig!

• Roisin Dubh

JsN,

Eller så skrivs det väldigt mycket på tre dagar i medlemmens gb.

• Roisin Dubh

Särskilt om det är ett uppmärksamhetstörstande troll som kräver mycket sympati. Tänker förstås på fejkade änglamammor. De kan lätt få 100 gb-inlägg på någon dag.

• Roisin Dubh

*blåser röken från revolverpipan*

• Roisin Dubh
    Rosa är jättefint!

Fast lila är definitivt snyggare!
  • Roisin Dubh

Näää

Jag har två personliga regler:

Stick aldrig och handla när du är hungrig! Moderera aldrig när du är på dåligt humör! *grinig Hanna cyklar till affären*
  • Roisin Dubh

Bila aldrig utan körkort!

• Roisin Dubh

Ha ha "MonsterMaggi"? Ska jag anmäla som påhopp?

• Roisin Dubh

*stööön*

MuminMy, kan jag släppa ställningarna nu? De börjar bli tunga och jag har muskelinflammation. Ska bara kolla först så de inte faller på någon oskyldig varelse.

Svar på tråden Moderatortråden